Han fylte på søndag og vi fikk unnagjort familiefeiringen da =)
I dag kom 9 4-åringer fra barnehagen og fy a`meg for et tempo!
De er en kjempefin 08-gruppe (pluss ei januar 09-jente som teodor leker mye med) som har invitert hverandre gjennom året og de er veldig trygge på hverandre og kjenner hverandre godt.
Og dermed IKKE redde for å si fra til hverandre
To foreldre ble igjen. Jeg hadde egentlig trodd at flere ble igjen da vi har vært en god gjeng mødre i hver av de andre bursdagene. Men det gjorde jo ikke noe. Har snakket masse med dem før og blitt godt kjent gjennom de bursdagene.
MEN; jeg ble jo alene fra tirsdagen av og jeg var jammen meg heldig som fikk mamma til å komme og hjelpe meg! Uten hun hadde det ikke gått. Og selvsagt - de to foreldrene som ble igjen var også til god hjelp!
Mamma tok Lillebror store deler av tiden og ryddet opp det aller meste etter ungene OG la Teodor til slutt før hun gikk med sølpa! <3
Men det hele ble altfor mye for T... Han er veldig sliten om dagen, og det var vanskelig for han at alle skulle bruke rommet og lekene hans, gitt. 10 minutter inn i bursdagen da han "JEg vil at vi skal avslutte det hele!"
Fnis! Gode, fine, ærlige gutten min! Det gikk heldigvis over, men hele bursdagen var en liten kamp for å holde han i humør.
Jaja, ett år til neste gang =)