Heidi10+12 Gift med forumet 13 Mar 2010 #5 å så fine bilder!! nydelig gravigmage!![:)] har du/dere tatt de selv? el er det fotograf?
Wildberg Forumet er livet 13 Mar 2010 #6 Tusen takk:) Har tatt dem sammen med Cosmo78. Hun er ikke fotograf men ut ifra bildene burde hun nesten vært det[:)]
Tusen takk:) Har tatt dem sammen med Cosmo78. Hun er ikke fotograf men ut ifra bildene burde hun nesten vært det[:)]
T TinaL Forumet er livet 13 Mar 2010 #7 Utrolig nydelige bilder ;D Så pen du er :) Likte spesielt godt bilde nr 2 :)
L Lille Snodig Glad i forumet 13 Mar 2010 #8 Unnskyld meg med FY FAEN!!!!!! Å fin mage du har[:)] Nydelige bilder
MeteBe Glad i forumet 13 Mar 2010 #9 Så fine bilder:) og fint rom i bakgrunnen, kjempestemning:) og nydelig mage:)
Sylvester Flørter med forumet 13 Mar 2010 #13 Jeg sipper [:D][:D]!!!! Herregud disse hormonene!! Kjempefine bilder og hele stemningen og bakgrunnen ja [:)]
Jeg sipper [:D][:D]!!!! Herregud disse hormonene!! Kjempefine bilder og hele stemningen og bakgrunnen ja [:)]
Anonymius Glad i forumet 13 Mar 2010 #16 Nydelige bilder, jeg har også vært å tatt bilder i dag hos mamma :D gleder meg til å få de !
Wildberg Forumet er livet 13 Mar 2010 #18 ORIGINAL: Lille Snodig Unnskyld meg med FY FAEN!!!!!! Å fin mage du har[:)] Nydelige bilder [:)] Tusen takk:) Så koselig med så mange fine kommentarer[:)]
ORIGINAL: Lille Snodig Unnskyld meg med FY FAEN!!!!!! Å fin mage du har[:)] Nydelige bilder [:)] Tusen takk:) Så koselig med så mange fine kommentarer[:)]