Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som kan fortelle meg trinn for trinn kordan man får sort/hvit bilder med feks grønne øyne el bare gensern skal ha farge???
Er helt blond på det programmet... Har prøvd å leita mæ fram men finner ikke....
Har du en noen lunne rund ting du vil beholde farge på og ha resten i sort/hvitt eller sepia, går du først inn på Editor (rediger), velger bilde, så går du på Filter og opp på Region (out of focus) (område ut av fokus) velger Grayscale (gul/brun) eller Sepia (gråtone) så regulerer du med Size (størrelse) og Feather (fjær) og plasserer krysset der du vil ha det!!!
Slik kan det bli da!!
Jo da , det går. Men jeg er så dårlig på å forklare[:-] Først går du på out of focus , og ordner det ene øye. Lagre bilde, så går du inn på nytt og gjør det samme med det andre øye. Klipp ut (crop) øyet, lagre øyet. Deretter går du inn på det første bilde du lagret, og legger det siste øye oppå[:)] Blæææææ, jeg suger på å forklare, håper du forsto noe[8|]