Phil&teds

Peachykeen

Elsker forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Noen som kan forklare meg forskjellen på phil&teds Explorer, classic og navigator?

Blir ikke klok på de der :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Noen som kan forklare meg forskjellen på phil&teds Explorer, classic og navigator?

Blir ikke klok på de der :p

Kan ikke så mye med forskjellen, er mest utseende bare ;) Søk på youtube på den vs den f.eks ;)

Jeg har hatt phil and teds Vibe.. den er større enn alle de andre. Men den solgte jeg da vesla var bitte liten.

Har nå phil and teds sport, som så å si er prikk lik classic :)

Sjekket litt av nysjerrighet selv da ;)

Phil and teds classic/ sport har den høyeste ryggen. 4 åringen min kan fint sitte i den nå og lene hodet bak om han hadde brukt vogn,

Explorer er et hakk nyere. Ikke noe spesielt med den enn litt detaljer / utseende / småtterier

Navigator er nok en av de nyeste modellene. Ser mer fancy ut de sittedelene og en kan feste bilstol på den. Men ryggen ser virkelig mye kortere ut, mer ett "sete" en sitter på i hoveddelen.

Takk for svar :) de ser jo ganske lik ut.
Har du vært fornøyd med vognen?

Takk for svar :) de ser jo ganske lik ut.
Har du vært fornøyd med vognen?

Veldig fornøyd som søskenvogn når begge kunne sitte i hvert sitt sete, men ikke da frøkna var baby og måtte ligge. Sittedelen som eldste skal sitte på toppen ble rett og slett for liten, og selene var ikke lange nok med vinterdress på.

Men så fort ungene kunne sitte bakhverandre.. ABSOLUTT. Beste søskenvogna jeg har hatt, og hatt en del før jeg ble fornøyd ;) hehe

Kjempelett å trille, ikke tung vogn selv med to stk i. Ble brukt senest i ferien i oktober da vi var på kreta. Da var de 2,5 år og 4 år :). Men nå er vi ferdig med vogn, så kommer til å anbefale denne til eldre søsken, og spesielt pga lange ryggen på hoveddelen :)

Back
Topp