Phil and teds smart - erfaringer??

Småtroll1

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er det noen som har erfaringer med denne vogna?
Vil ha en liten lett vogn som kan brukes til minstemann nå. Og når neste kommer hadde det vært veldig greit å ha et understell man kan sette bilsete på. (men har ikke sett noen plasser at det står hvilket bilsete som passer da, vi har maxi cosi cabriofix)
Ser de har tilbud på den nå da.

http://www.barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnevogner/phil-a-teds-smart.html?manufacturer_id=33

Tar gjerne imot andre (billige) forslag til reisetrille. Greit om de tar liten plass i bilen.

ORIGINAL: skulleduliktåvite

jeg har hat lyst på den lenge, men har hørt mye dritt om den, så jeg vet ikke

Syns den så litt fin ut da. Og den trilla vi har nå, er sånn med små doble hjul - som omtrent ikke går rundt...så det meste er vel bedre enn den. Men vil ikke betale så mye for en trille, siden jeg snart må ha dobbelvogna som førstepriorietet igjen. Men den hadde nok vært fin i påsken f.eks. Tar liten plass i bilen og, så jeg får med meg alt jeg skal av senger, stoler, klær, leker osv.
Og syns det er et stort pluss at det går an å bruke den med bilsetet.

ORIGINAL: 3 små bøller

ORIGINAL: skulleduliktåvite

jeg har hat lyst på den lenge, men har hørt mye dritt om den, så jeg vet ikke

Syns den så litt fin ut da. Og den trilla vi har nå, er sånn med små doble hjul - som omtrent ikke går rundt...så det meste er vel bedre enn den. Men vil ikke betale så mye for en trille, siden jeg snart må ha dobbelvogna som førstepriorietet igjen. Men den hadde nok vært fin i påsken f.eks. Tar liten plass i bilen og, så jeg får med meg alt jeg skal av senger, stoler, klær, leker osv.
Og syns det er et stort pluss at det går an å bruke den med bilsetet.

men jeg leste en plass at den bare går opp til 15 kg?
har sett på den i butikk. virker god å trille og er lett og stabil, men setet er jo bare i hardplast og er ganske lite..

Nå er ikke gutten min mer enn 10,5 kg da. Men vil tro den tåler litt mer, siden det står opp til 3 år enkelte plasser. Og i en video hadde de satt en 5 åring oppi (for å vise at det var plass da), før de viste litt med en treåring.
Er først og fremst til ett åringen min jeg tenker nå da. Og senere til Bøllefrøet i magen. Sånn når vi bare trenger en vogn med oss liksom. Er litt styr å dra med tvillingvogna hele tiden.
Så tenkte denne kunne bli en grei kjøpesentervogn og, når Bøllefrøet er blitt gammel nok til å sitte litt opp. Da kan den vogna bo i bilen uten å bruke hele bagasjerommet.

Men det gjør ingenting egentlig. Vil nok bli mest brukt på butikker, til og fra bilen hvis vi skal finne på noe (veldig greit å ha minstemann i vogn, tilfelle eldste stikker nemlig, ikke like lett om jeg holder han på armen da), og når vi reiser på ferier og sånn er det greit å ha ei lett trille med.

Men tar gjerne imot tips om noen vet om andre enkle/billige triller. Har tidligere tenkt litt på Quinny Zapp Xtra da. Men den blir vel kanskje en del dyrere da...

Back
Topp