Phil and teds dash?

***COLA***

Elsker forumet
Ser dei har den på tilbud på Barnas hus!
Så lurte eg då på om da va nåken her inne så har den vogno?
E den bra/dårlig?

vi har phil and teds sport. De er så og si helt like. Vi er veldig fornøyd med den.

Jeg ønsker meg den vogna..... Har hørt mye positivt om den [:)]

ORIGINAL: *Mecluc*

vi har phil and teds sport. De er så og si helt like. Vi er veldig fornøyd med den.

Velte den lett med to onga i eller? Sambo e veldig skeptisk! hehe!

Ser liksom så greie ut, så e da veldig grett å ikkje ha søskenvogn som e 2 i bredde, med tanke på butikka å dører! hehe!

ORIGINAL: ***COLA***

ORIGINAL: *Mecluc*

Velte den lett med to onga i eller? Sambo e veldig skeptisk! hehe!

Ser liksom så greie ut, så e da veldig grett å ikkje ha søskenvogn som e 2 i bredde, med tanke på butikka å dører! hehe!

nei den velter ikke under vanlig trilling men når du skal opp på fortau eller ned ett trinn må en være litt forsiktig. Men det er jo pga det er ett hjul foran. Og må alltid ta utav ungen bak først, ellers kan den tippe bakover. Men når begge sitter i er den veldig stødig synes eg. Det er en lett vogn, tar liten plass sammenlagt og er enkel å trille på både asfalt og grus. Er en kjempe god vogn. Men regntrekket kan eg ikke fordra så vi bruker ett emmaljunga trekk på vår, den bak ser ikke noe men heller det enn at storebror får totalt klausen, er ikke åpning til ansikt og er tykk plast trekk og går ikke an å se noe ut etter 1 minutt for det dogger og blir dårlig luft inni, så det har vi ikke brukt.

Vi hadde emmaljunga twin cangaroo først som er 2 i bredde og kvittet oss fort med den, fikk vite da vi kjøpte den i butikken at den skulle akkurat gå inn alle dører men det gjorde den ikke, fikk den ikke inn hoveddøra vår. Den var tung å legge sammen, løfte og tok hele bagasjerommet i bilen[:'(]

vi har den ! men har foreløpig bare brukt den til 1 unge da siden lillebror ikke er her før om en måneds tid ![:-] men er veldig fornøyd med vogna sånn med 1 unge ihvertfall.. veldig lett å trille pluss at den veier veldig lite...

søsteren min har den bare i sport eller classic eller hva det var.. hun har ikke hatt noe problemer med at vognen velter...

vi har prøvd vognen hjemme i stua, med storesøster i, å kun henne, hun er snart 2,5.. selvom hun satt i søsken sete uten noe vekt forann så var den veldig stabil [:D][:D] uansett om hun satt oppå eller bak om du skjønner [;)]

Vi tenkte på sånn dobbel søskenvogn men er sjele glad vi ikke gjorde det.. [:)]

No sa sambo at han ville sjå på den på barnas hus i måro! hehe!

Må berre vera såå grett med den type vogn...
Casper e akkurat 2 år når nr.2 komme, å eg e veldig sikker på at han ikkje e ferdig med vogn te den tid! så då e da jp praktisk med dinna så kan brukast te ein unge, når Casper "vekse" ut av den! Må sjå om eg like den i måro! hehe!

Takk for alle svar!
[:D]

ORIGINAL: ***COLA***

No sa sambo at han ville sjå på den på barnas hus i måro! hehe!

Må berre vera såå grett med den type vogn...
Casper e akkurat 2 år når nr.2 komme, å eg e veldig sikker på at han ikkje e ferdig med vogn te den tid! så då e da jp praktisk med dinna så kan brukast te ein unge, når Casper "vekse" ut av den! Må sjå om eg like den i måro! hehe!

Takk for alle svar!
[:D]

lykke til !! [:D] sambo her er helt frelst i vogna! [8D]

Back
Topp