Phenergan. noen med erfaring?

Superteam

Forumet er livet
da har jeg fått min 3 type sovepiller nå! Håper DISSE funker da!!!!

Men det er en rød trekant bak.. kan man kjøre med de da? skal ta de kl 1800 hver dag før arbeidsdag, så litt kjipt om det ikke går an for meg å kjøre etter kl seks hver eneste dag..

vallergan har og rød trekant bak, men de gikk det an å kjøre på! :)

ellers.. noen som går på disse, har gått på de? Hva syntes du?? :D

Man skal ikkje kjøre etter å tatt tbl med rød trekant.. Man KAN, men dersom det skjer noe er det jo domt... [8D]

kjøring og bruk av maskiner.

phenergan har en søvndyssende virkning og ved start av behandling med phenergan må sjåfører og andre som betjener maskiner være oppmerksom på dette. startdosen bør være lav. du må bare kjøre bil eller utføre risikofylt arbeid når det er trygt for deg. legemidler kan påvirke din evne til å kjøre bil eller utføre risikofylt arbeide. les informasjonen i pakningsvedlegget nøye. er du i tvil må du snakke med lege eller apotek

Håper disse virker i alle fall [:)]
Søvn må man jo ha.. [8|][:)]

ORIGINAL: fruit

Håper disse virker i alle fall [:)]
Søvn må man jo ha.. [8|][:)]

ja det håper jeg og:) begynner å bli riiiiiimelig lei søvnproblemer nå!! (og da er det jo betryggende å høre at mamma sliter enda.. nei...)

ORIGINAL: Nikki.

phenergan gikk jeg på i mitt første svangerskap. men gikk ikke så lenge på dem,da snuppa i magen sluttet å sparke... jeg begynte ikke på dem før jeg var i uke 20 ca.

man kan kjøre på tbl med rød trekant,men man må være litt obs.
men du skal jo ta disse på kvelden før du legger deg-så bilkjøring dagen etter på er ikke noe problem

oi.. gidder nok ikke gå på de jeg heller (i lengden) hvis det går utover babyen!! skal jo ikke ta de i 3 trimester uansett! men jeg er skeptisk likevel! spurte legen om det var farlig.. hun sa nei, det er disse de bruker på føden.. så får da stole på hva legen sier da:)

skal ta de kl 18 hver dag.. det er tidlig syntes jeg! er jo ikke hjemme kl 6 hver dag jeg! jaja :)

Jeg kjører aldri med noe med rød trekant

Jeg bruker de mot hypermesisen min- og jeg blir trøtt av de ja- men sover noen timer og så er jeg oppe igjen.
hadde jeg tatt den kl 18.00 hadde jeg sovet kl 19.00-20.00[:D]

Jeg tar morgen og kveld da- fikk de da jeg ble innlagt på sykehus[:)]

det syns jeg var tidlig[&:] slike tbl skal jo igrunnen tas ikke lenge før man legger seg. legger du deg 23,ville jeg tatt dem 22. men nå har jo legen sagt 18 da..

disse er helt vanlig å bruke,så ikke vær redd for det[:D]
jeg fikk dem utskrevet fra gyn,og fikk en på føden også husker jeg.

Min datter var sinnsykt stille i magen fra før av,så når jeg da tok søvndyssende medikamenter,valgte hun å ikke gidde å sparke noen ting..
selv sleit jeg med søvnen 9 mnd sist-det er GRUSOMT!!!!!! ligge våken og vri seg en hel natt,er ille... sliter nå også,men i en helt annen grad enn sist

legen sa jeg skulle ta de 12 timer før jeg skal stå opp! så i morgen er det ul kl 9 så nå tok jeg en pille!! tror nok grunnen er pga jeg sliter med søvnen til vanlig! er ikke bare i graviditeten! har slitt i mange år! men det kommer i rykk og napp! kan plutselig være bra i mange mnd å plutselig komme tilbake! har alltid slitt med å sovne fort uansett! men det verste er det å ikke få sove på natta! blæ! godt du ikke sliter samme som du gjorde sist da! det er jo så viktig med søvnen:)

ORIGINAL: snartmamma_88

Jeg bruker de mot hypermesisen min- og jeg blir trøtt av de ja- men sover noen timer og så er jeg oppe igjen.
hadde jeg tatt den kl 18.00 hadde jeg sovet kl 19.00-20.00[:D]

Jeg tar morgen og kveld da- fikk de da jeg ble innlagt på sykehus[:)]

oi!!! du tar de to ganger om dagen faktisk!! huffda! hvordan blir/er du i formen av de da? :)

eg og fekk dei av legen min men eg e veldig skeptisk til sånne medisiner..
men forstår frustrasjonen over å ikkje få sove om natta[:@] sove dårlig sjølv men d e pga så masse dogåing[:@]

Back
Topp