Pfc/ladycomp og amming

høstmammaen

Betatt av forumet
Noen erfaringer?
Vil gjerne starte med den igjen da jeg tror jeg må fjerne min spiral.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

for at den kan måle nøye må du holde deg til de samme "reglene" som før: måle før du står opp og ha sovet mer enn 4 timer i strekk før måling.

Vet ikke om du ammer og hvor stabil den er ift klokkeslett...

for at den kan måle nøye må du holde deg til de samme "reglene" som før: måle før du står opp og ha sovet mer enn 4 timer i strekk før måling.

Vet ikke om du ammer og hvor stabil den er ift klokkeslett...
Jeg ammer ja. Hvor stabil den er til kl slett? Det forsto jeg ikke helt:)

Jeg fikk ikke tilbake mensen før baby var 7 mnd. Og uten stabil syklus så fungerer den ikke. Dersom du har en stabil syklus så er vel det eneste at du skal ha sovet en god stund før du måler (mtp nattevåk).

Jeg fikk ikke tilbake mensen før baby var 7 mnd. Og uten stabil syklus så fungerer den ikke. Dersom du har en stabil syklus så er vel det eneste at du skal ha sovet en god stund før du måler (mtp nattevåk).
Babyen her sover stort sett hele natta utenom mating. Sover gjerne flere timer. Kanskje en mulighet for meg da!

Babyen her sover stort sett hele natta utenom mating. Sover gjerne flere timer. Kanskje en mulighet for meg da!

Har også hørt at så lenge du ammer er kroppen ganske full av hormoner som har med det å gjøre, og det kan påvirke temperaturen litt... Vurderer også å kaste pilla og begynne med ladycompen min igjen heller...

Back
Topp