pevaryl

MammaTilEmilie

Gift med forumet
Noen som har gått på de?
fikk beskjed om at eg har sopp infeksjon og skal ta de nå.

det som eg lurer på.
Skal jo ta stikkpiller 3 kvelder så følger der og med krem, skal man ta stikkpillene i 3 dager så begynne med kremen eller skal kremen begynnes med i dag og.
står ingenting i bruksanvisningen så litt usikker

ORIGINAL: bumpien

Kremen skal man bruke samtidig, helt til man er fri for symptomer

Takk ;o)

ORIGINAL: Auliana

Bare så du vet det earane, så kan pevarylen gi litt vannete utflod, slik at du ikke tror du lekker fostervann. Det trodde nemlig jeg i uke 23 etter 3 dagers kuren, det bare fosset ut....[:D] 

Derfor er canesten bedre i mine øyne... og det er bare en stikkpille. Eller så kan du få resept av lege på Diflucan-pille som tas oralt-så slipper man alt ekstra gørret...det har vi nok av allerede[;)]

ORIGINAL: liseann

ORIGINAL: Auliana

Bare så du vet det earane, så kan pevarylen gi litt vannete utflod, slik at du ikke tror du lekker fostervann. Det trodde nemlig jeg i uke 23 etter 3 dagers kuren, det bare fosset ut....[:D] 

Derfor er canesten bedre i mine øyne... og det er bare en stikkpille. Eller så kan du få resept av lege på Diflucan-pille som tas oralt-så slipper man alt ekstra gørret...det har vi nok av allerede[;)]

kan hende det men eg fikk beskjed om å ta pevaryl me gyn så er vel best og høre på han;)

Back
Topp