Peugeot 307 sw?

snartmammatilenprins <3

Forelsket i forumet
Noen av dere som har den bilen til familiebil? :-) lurte litt på å kjøpe en slik! Har 3 små hunder og mini vi skal ha plass til!:-) egentlig vil vi ha ford s-max men foreløpig sier lommeboka nei:-/

Lurer på om det er en sånn min søster og mannen har kjøpt nå før nr. 3. De hadde også lyst på s-Max men de fant ut at de fikk mer bil for pengene med peugeoten. Tror de er veldig fornøyde :) god plass :)

Last edited:
Vi har akkurat prøvd en slik en :) endte opp med å kjøpe opel zafira, litt bedre plass :) fikk også høre at peugeot er ofte verksteds-biler :s

Franskmennene kan ofte være vrange på det elektriske! Vi har en Citroën og den har vært litt sånn mandagsbil den siste tiden (typisk det når man egentlig bør bruke pengene på noe annet enn bil) og bilverkstedet vårt- som eies av bestekompisen til min bror- sa rett ut at de ofte ser franskmennene har problemer i Norge, så de anbefalte heller noe annet.

Vi skal kun ha det som midlertidig bil mens han skal vekk for å studere.. Den er nesten 100 000 rimeligere enn s-maxen. Så får håpe vi evt slipper unna mye verksted! :-P

Jeg kjørte selv Peugeot i mange år og hadde aldri noen problemer med den ut over normal slitasje og vedlikehold. Hadde kjørt den enda hadde jeg ikke flyttet til fjells og hatt behov for en større bil med 4wd :) Min startet alltid og brukte veldig lite drivstoff og det er noe jeg savner med den bilen jeg kjører nå da den regelrett sluker drivstoff. Satser på at deres Peugeot er i samme kategori som min var ;)

Jeg kjørte selv Peugeot i mange år og hadde aldri noen problemer med den ut over normal slitasje og vedlikehold. Hadde kjørt den enda hadde jeg ikke flyttet til fjells og hatt behov for en større bil med 4wd :) Min startet alltid og brukte veldig lite drivstoff og det er noe jeg savner med den bilen jeg kjører nå da den regelrett sluker drivstoff. Satser på at deres Peugeot er i samme kategori som min var ;)
Jeg har en peugote fra før av men det er 14 mod så begrensa hvor mye galt det er med den foreløpig :-p
Skal bort å prøve den andre nå, så bi får sjå hva det blir!:-D

Vi endte opp med peugeot 5008 2011 modell, veldig fornøyd! :)

Mamma har den, og har hatt den siden 2007. Er vært mye tull med den, og vært på verksted mange ganger som har koster dyrt. Men plassmessig er den god! Relativt stort bagasjerom og god åpen plass i baksetet :) Jeg har sitt på med den og kjørt dem mye selv, og den er god å kjøre. Eneste er at det er mye støy inni bilen når man kjører fordi den tydelig ikke er så lyddempet.

Får håpe den holder en stund og oppfører seg ordentlig!
Vi kjøpte oss nettopp en 2007 Subaru Forester, vår andre Forester da den gamle (99-modell) ble solgt til noen som hadde tid og råd til å ta reparasjonene den trengte (bare vanlige slitedeler, men vi ville ha en nyere modell fordi det ikke var IsoFix i den gamle). Den gamle var traktoren vår! Den svikta ALDRI, startet alltid og satte seg aldri fast om vinteren, redda den lille Suzukien til mamma mang en gang :D men den er ingen syvseter, vi har plass til én hund, barnevogn og babysete, men ikke stort mer! Må nok ha noe større om ungeflokken skulle vokse nevneverdig iløpet av de neste åra.

Back
Topp