x1x*Ammeliten*
Gift med forumet
er det fali??
Ser det er masse rare melke/osteprodukter i den....
Ser det er masse rare melke/osteprodukter i den....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Senator Malin
Aldri hørt om jeg ihvertfall.. Men nå var jeg av den typen som ikke fulgte de "retningslinjene" der heller. Fikk jeg lyst på noe, spiste jeg det og!
ORIGINAL: 3xS
aner ikke. men hvis det er masse rare oste og melkeprodukter i ville ikke jeg spist hvis jeg var gravid. jeg tok ingen sjanser!
ORIGINAL: Labambie
I pesto er det parmesan. Parmesan er en hardost, som det er bare å spise. Den er steinhard, det er ikke mulig for noe listeria i den.. Ufarlig! Kos deg masse! [:)]
ORIGINAL: AUG27
I pesto er det parmesan. Parmesan er en hardost, som det er bare å spise. Den er steinhard, det er ikke mulig for noe listeria i den.. Ufarlig! Kos deg masse! [:)]
Har ikke funnet en parmesan som er pastaurisert (eller hva det heter), så jeg har ikke tort jeg da, men er du sikker? Jeg elsker parmesan, men du bruker mulig ikke fersk siden du sier den er steinhard?
Hmm, legen min sa nei, men hun er superstreng.....
Håper du har rett, for jeg ELSKER parmesan.
Jeg fikk et skriv fra jm da jeg var gravid, og der stor det parmesan var ok.. Det var nemlig ikke mulig for listeria å "feste seg" i osten, siden den var steinhard. Men men, de sier jo så mye forskjellig! Da jeg var gravid fant jeg ingen oster som ikke var pastaurisert jeg.. Hahahah! Husker jeg til og med sendte mail til Tine.. Ikke pastaurisert ost måtte jo merkes godt om at de ikke var pastaurisert, det fant aldri jeg.. [:)]
ORIGINAL: GuttasMamma!
skulle egentlig ha parmesan på men kunne ikke ha noen av de som var på meny ihvertfall[:-]
Er noe sauemelk osv i denne pestoen forresten.
ORIGINAL: AUG27
ORIGINAL: GuttasMamma!
skulle egentlig ha parmesan på men kunne ikke ha noen av de som var på meny ihvertfall[:-]
Er noe sauemelk osv i denne pestoen forresten.
Hmm, jeg pleier å lage pesto jeg, for det er ofte nøtter i sånne glass, og det tåler jeg ikke. Men jeg tåler takk og lov pinjekjerner....
I min pesto har jeg: pinjekjerner, parmesan, olivenolje, tror jeg...... Om vi kan spise parmesan, skal jeg jammen lage meg pesto en dag :-DDD