personnr

smarry

Betatt av forumet
Noen som vet hvor lang tid det tar før man får brev fra folkeregisteret med skjema for navnevalg og personnummer til den lille? Nå er det gått en måned og vi har enda ikke fått det [8|]

Da burde det komme snart.[;)] Jeg fikk det for noen dager siden, når gutten var 3 uker gammel.

Jeg fikk det mens jeg fortsatt lå på sykehuset, så tok vel bare rundt en uke her.. Sendte det inn først for et par uker siden og fikk fødselsattesten tilbake under 1 uke etter det igjen [:)]

har ikke fått den og trulta er snart 5 uker..

Fikk den når han var ca 1 uke gammel, sendte inn et par dager etterpå, og hadde svar tilbake 3-4 dager etterpå der igjen. Kjappe føler jeg [:)]

Her har vi heller ikke fått noe, og hun er snart 5 uker nå.

Fikk i dag, 15  dager gammel.

fikk vel for ca 1,5 uker siden. snuppa er 1mnd¨nå.

Fikk det på fødselsattesten som kom to dager etter jeg sendte inn navnevalg-skjema.

Det fikk vi ca 1,5 uke etter fødsel vi...navneskjemaet altså. Sendte det inn dagen etter siden vi allerede hadde bestemt navn..og fikk fødselsattesten i posten her for et par dager siden.

Varierer sikkert veldig fra hvor i landet du bor når du får det regner jeg med..siden det er sommer og ferietid.

Men jeg synes det er helt utrolig at vi har fått fødselsattesten FØR vi har fått innvilget foreldrepenger...[8D]

vi fikk navnskjema når ho var 1uke

Back
Topp