Personligheten til barna

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Hvilken personlighet har barna deres?

Er de stille og rolig, sjenert, moroklump, tøff, utadvendt ol? Minner personligheten om din eller pappens? Dere som har flere; er de ganske lik eller totalt forskjellig?[:)]

Oppmerksomhetssyk[8D]veldig blid og glad og en liten tullebukk[:D]

Småen på 3 er ganske enkel. Lett å snakke rundt[;)] Men han er en ordentlig gutt, løper, hopper og spretter verre enn en sprettball!!! Han er ikke glad i mat, spiser litt i løpet av en dag. Men det er lite..

Snuppa på 1 år er STA! Ho vræler for den minste ting. [&:] Helt annerledes enn broren. Men ho er veldig kosete da[:)] Når vi gjør noe ho ikke vil (kle på, kle av, opp av badekaret, bytte bleie osv) da vræler ho og står i bru! Og ho elsker å spise[8D] Når jeg lager mat kryper ho bare rundt å sutrer helt til ho får spise..

Veldig ulike barn! Største kunne ligge aleine i timesvis når han var baby, snuppa bare skreik når ho blei lagt ned[8D]

Blid, tålmodig, oppmerksom og litt forsiktig.
Tror nok han er lik oss begge i oppførsel.
han er ikke skjenert, men ikke den som roper høyest heller[:)]

Blid, sta, av og til veldig frekk!! Men stort sett ei blid og utadvendt jente.. er jo 3 år så er midt i den verste trassen sin..

Første snuppa er blid, sprudlende og alltid glad. Og generelt veldig rolig(lik meg, som barn)
Minsten er det full fart i, temperement, veit hva hu vil, og en liten ramp[:D] Hu er lik pappaen sin som barn[:)]

Ho ho,.
Hun er en sjarmis, gjør alt for å få folk til å le.
Samtidig er hun tøff som få, utadvendt og veldig selvstendig.
Skal klare ALT selv i en alder av 11 mnd. Det gjelder også å forsøke å få på seg sokkene osv[&:]
Skal mye til før tårene kommer, men DA skal hun virkelig ha trøst[:)]

Hmm...Hva skal man si [:)]

Han er veldig aktiv, hopper, klatrer og springer over ALT, han er rett og slett hyperaktiv.. [&o][8D] Blid hele dagene, er skjelden han sutrer.. Og tåler veldig mye.. Han har sjelden begynt å skrike har han slått seg, men nå har det forandra seg da..

Han er ikke redd for noe, og er heller ikke så veldig sjenert..

Men han er veldig bestemt og sta, skal ha det på sin måte..Vist ikke blir det ett ramaskrik uten like.. Så hver morgen er det hyl og skrik for at han ikke får ha med seg traktoren, gravmaskine og dukkevogna i b.hagen.. [:-][8D]

Veldig høflig, utadvent, snill, sta, bestemt og en skikkelig tøysejente[:D]

Hun er en sjarmis, får folk til å le og smile....[:D]
Hun er sta, egen og ikke minst oppmerksomhetssyk(lik sin mor, kanskje?? Hahahaha[:D])
Hun er tøff og egen, men også rolig de tider hun er syk eller ikke vil noe...[;)]
Hun er en tullejente og får bestandig frem smilet til mamman og pappan[:D]

Med en gang kan ho virke sjenert overfor de ho ikke kjenner, men et par min med oppvarming så er ho i gang. Ellers er ho veldig glad i å prate, synge, danse, leke you name it. Så lenge ho slipper å sitte i ro[:D] Ho har god humoristisk sans[:D] Og ho har empati for andre barn/voksne. Høflig, STA (ho er jo 3 år nå da, så er fortsatt håp, men tar ho etter både mor og far så....[:D]), nysgjerrig, inkluderende og glad[:)] Ho er vel ikke så langsint, så det har ho fra faren. Men samtidig så kan humøret skifte fort (er mest blid) og det har ho etter meg. Faren er mer sånn "stabil"[:D]

etter meg; veldig bestemt og sta, utålmodig,snill,lager masse lyder,veldig aktiv
etter pappen; klovnette, snill,luring og veldig aktiv

hun er suuuuuuuuper snill når hun er hos andre,mens hjemme er der hun prøver ut alt[;)]

Hun er 6 mnd og rolig, glad, sjarmerende, skeptisk til fremmede, kosete og veldig lik mamman sin :)

Vanskelig å beskrive henne, synes jeg [8D]

Hun er stort sett blid, kan være både aktiv og rolig, utrooolig sta og bestemt, kan være veldig høylytt...

Alle sier hun er veldig lik meg når jeg var på den alderen. Jeg kan ikke si at jeg husker hvordan jeg var da, men har sett filmer fra da jeg var liten - og det minner meg ganske mye om henne iallfall [8D] Om hun har noe fra den biologiske faren sin personlighet fra da han var liten vet jeg ikke, for jeg aner ikke hvordan han var som liten, men jeg tror ikke det er mye iallfall... Hun har derimot tatt en del fra min samboer, når det kommer til personlighet, språk og oppførsel, men det er kanskje ikke så rart når han har vært i livet hennes hele veien [:)]

Snuppa er veldig blid, omsorgsfull og kommer veeeldig lett i kontakt med andre mennesker[:D] hun går rett på, og er ikkje sjenert i det hele tatt[8D] 

Må vel si hun er veldig ik sin far i oppførsel![:D]

Eldste jenta mi elsker å tulle og gjøre seg morsom, veldig lett å få til å le men samtidig veldig sta til tider.
Minste jenta mi er såpass liten enda, men er stort sett blid som en sol [:D]

Vet ikke helt om de minner om meg og pappaen, legger kanskje mer merke til det etterhvert som de bler eldre..

Jeg har tre forskjellige skruer...

En nerd
En omsorgsperson
En bulldoozer

Back
Topp