Personlighet i trafikken

Undomiel

Forumet er livet
Smånissene 2022
Hvordan er du bak rattet? Usikker, trygg, stressa, kritisk til andre? Eller ? Føler du at personligheten din bak rattet gjenspeiler deg som person ellers?

Jeg er nok litt stressa, og legger veldig merke til hva andre gjør feil, og irriterer meg over det! Føler ikke det gjenspeiler meg som person ellers

Jeg er en hissig person. Snill og grei når barna er med. Da banner jeg inni meg. Men alene er det full guffe musikk og mye banning over sløve folk som ikke gidder blinke seg inn eller ut, som ikke kan regler for vikeplikt og spesielt folk som ikke holder fartsgrensa.

Normalt er jeg en fargerik og glad person :p

Jeg er sikkert den alle irriterer seg over. Kjører i fartsgrensa, blinker i god nok tid, sakker farten nesten helt for gående o.l :-) jeg har med andre ord stor respekt for hva min egen kjøring kan gjøre

Og det gjenspeiler meg nok sånn Ca halvveis, tenker igjennom mye før jeg gjør det, meeeen er også veldig spontan, veldig jublende og ler mye og høyt.

Kommer an på kor eg kjører.
I storbyen er eg stort sett rolig, for da er eg outsideren.

Kjører eg heime på bygda har eg verdens beste tålmodighet med traktorer osv, men takler ikkje byfolka som ikkje overholder vikeplikt, presser meg i grøfta fordi dei ikkje skal holde sida si, ikkje stopper når vegen er for smal så eg må stoppe på glatta i oppoverbakke osv. Da er eg sinna med tuting osv.

Og ja, eg skrattler når Teslaen på sommerhjul har havna i grøfta utenfor huset mitt på glatta og er forbanna på brøytebilen som ikkje stod klar for han når det begynte snø. I januar...

Jeg er nok veldig kritisk til andre.
*herregud, din forbanna idiot, hva f*aen som feiler deg, gå og lever inn igjen førerkortet ditt du må ha ligget med noen for å få det!!*

Jeg blinker på folk med langlys som ikke bruker blinklys for å komme inn foran meg, og jeg bruker fløyten dersom de gjør noe jeg synes er uansvarlig.

Men jeg er ikke utålmodig, og jeg slipper gjerne inn folk foran meg, fletter, og bremser ned slik at folk kommer seg ut av et kryss.
Jeg liker å tro at jeg bidrar til en god flyt i trafikken, og hva jeg sier på innsiden av vinduene får jo ingen med seg uansett :P

Jeg er trygg, men litt utålmodig hvis det er noen som ligger langt under fartsgrensen. :p

Blir også veldig provosert over mange som ofrer seg selv og andre for å kjøre forbi!

Stressa om jeg skal rekke bhg og det er kø :P
Men blir litt kjefting innimellom ja :P

Jeg irriterer meg fort over andres feil, og kan gjerne tute når noen lager farlige situasjoner.
Er barna med kjører jeg pent og pyntelig, men er jeg alene er musikken på fullt og labben er litt hardere.
Jeg kjører svært sjelden i by, så da blir jeg litt stressa. Hjemme på landeveien er jeg trygg, men utålmodig om noen kjører under fartsgrensen eller ligger på fangeren min. Og jeg kjører aldri forbi f,eks syklister hvis ikke jeg har oversikt.
Er nok helt lik ellers også. :)

Jeg er nok veldig kritisk til andre.
*herregud, din forbanna idiot, hva f*aen som feiler deg, gå og lever inn igjen førerkortet ditt du må ha ligget med noen for å få det!!*

Jeg blinker på folk med langlys som ikke bruker blinklys for å komme inn foran meg, og jeg bruker fløyten dersom de gjør noe jeg synes er uansvarlig.

Men jeg er ikke utålmodig, og jeg slipper gjerne inn folk foran meg, fletter, og bremser ned slik at folk kommer seg ut av et kryss.
Jeg liker å tro at jeg bidrar til en god flyt i trafikken, og hva jeg sier på innsiden av vinduene får jo ingen med seg uansett :P
Haha omg! Min mann er prikk lik :p

Jeg har nok lar meg gjerne provosere, men har ingen behov for å sette mitt eget liv i fare, dermed så ignorerer jeg alle de jeg mener er dårlige sjåfører i stedet for å bli hissig. I virkeligheten klarer jeg ikke la vær å kommentere dersom jeg mener noen har gått over streken, så jeg er nok roligere bak rattet enn ellers.

Jeg er hensynsfull, forsiktig uten å være unødvendig treg, og veldig trygg bak rattet. Kan være litt "hissig", men det gjenspeiler seg ikke i kjørestilen altså. Irriterer meg grønn over folk som kjører ujevnt, ikke bruker blinklys, og særlig de som kjører forbi meg og legger seg på lavere fart enn jeg hadde i utgangspunktet... jeg prøver alt jeg kan å bidra til god trafikkflyt, og blir sur på andre som gjør det motsatte.

Jeg er hissig i trafikken, men det gjenspeiles ikke i kjøringen min.
Jeg er den som kjefter og smeller inni bilen når folk ikke kan trafikkreglene, eller ikke holder siden sin på trange distriktsveier! :-P

Helt ok så lenge kidsa er i bilen, men uten kids er det høy musikk og intens irritasjon over andre tullinger i trafikken! :p

Back
Topp