Vi har så vi klarer oss selv ja. Noen måneder er trangere enn andre, men vi har alltid råd til mat, regninger og lån. Hvis ikke har vi ikke kunne ha to biler og hus.
Men klart. Å være ung med boliglån og billån og to unger gjør at vi ikke har råd til like mye moro som vi skulle ønske noen ganger. Men det visste vi da vi kjøpte hus og fikk barn.
Men svigers, åh mine herlige svigers. De har mer enn nok penger for å si det sånn. Og de elsker å gjøre morsomme ting med oss og betaler mer enn gjerne for sånne ting som vi kan gjøre sammen med dem. Ferietur til Hunderfossen feks. De kjøper også gavekort på restauranter til meg og sambo så vi kan gå ut å spise. Svigermor er veldig på at foreldre som tar seg en tur ut sammen bare de to en gang i blant er viktig for familielykken. Jeg kan ikke si meg uenig. Det ER godt å være på date med kjæresten.
De har også kjøpt dyre ting som senger og madrasser osv til ungene. Jeg har funnet noe langt billigere, fra Ikea feks som har vært helt greit og innenfor det vi kan betale. Men så spør de så pent om de ikke kan få lov til å kjøpe til ungene og at de hadde sett en sååå flott seng på Skeidar her en dag og om vi ikke kan gå å se på den. Også er sengen knallfin og langt mer praktisk og mye dyrere enn den jeg hadde valgt også bli sengen kjøpt.
De er på besøk til oss en gang i måneden (de bor i Oslo vi i Tr.heim) og da løper svigerfar fram med kortet når vi tar ukeshandelen. Så eh..
Vi er nok bortskjemte.

Men vi ber ALDRI om noe. Dette går på deres vilje og hva de ønsker. Noen ganger kommer de med kontater til oss og da bruker vi å si nei. Vi trenger det tross alt ikke.
Men da legger de pengene på et lurt sted og sender melding om det etterpå. Hahaha. Gjerne type: Jeg la igjen litt penger i badeskuff nr 2 jeg. Det er jo meldt så fint vær og den sommerkjolen vi så på butikken hadde passet deg så fint!
Nå høres jeg ut som den bortskjemte drittungen. Men jeg er ikke det altså. Vi er evige takknemlig for alt det morsomme vi kan gjøre takket være svigers.