Personen under meg..

En tråd i 'Våre leker' startet av Juli2018, 13 Nov 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. _Lykkeliten_ Elsker forumet Oktobermirakler 2013 ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Danser gjerne på fest :) Og med fireåringen hjemme :p

Personen under meg bor lengre nord enn Trondheim.

2. ToKongler Glad i forumet

Nope, bor i Bergen

Personen under meg spiser mye is for tiden!

3. _Lykkeliten_ Elsker forumet Oktobermirakler 2013 ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Ja, en god del. Fått dilla på is med sjokoladesaus som stivner :happy093

Personen under meg digger Pepsi Max?

4. Knøttet92 Forelsket i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Nei ikke så glad i brus/kullsyre faktisk. Men fun light saft drikker jeg en del av ;-)

Personen under meg har begynt å slite med søvnen :-/

5. Lille_my_89 Elsker forumet Påskekyllingene 2020 ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Går som regel greit:) må do noen ganger, men sovner greit fort etterpå [emoji4]

Personen under meg har tenkt å prøve diverse kjerringråd for å få fortgang på modning og fødsel?

6. _Lykkeliten_ Elsker forumet Oktobermirakler 2013 ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Nei, jeg skal igangsettes i uke 38, og det passer dårlig med fødsel før det [emoji28] får evt være noen kjerringråd de siste dagene før igangsettelse da.

7. Knøttet92 Forelsket i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Siden Lykkeliten ikke stilte nytt spørsmål så svarer jeg på forrige :)

Jeg har begynt så smått med litt bringebærblad kapsler men det er mer for å styrke rier og sammentrekninger når den tid kommer.

Personen under meg har pakket fødebagen :)

• Liker Liker x 1
  8. _Lykkeliten_ Elsker forumet Oktobermirakler 2013 ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Sorry Knøttet92, glemte spørsmål jeg!

Jeg har pakket stelleveska med alt mini trenger. Må få ordnet min veske også før helga.

Personen under meg har en spesiell dress/klær som babyen skal ha på hjemreisedagen

9. Lille_my_89 Elsker forumet Påskekyllingene 2020 ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Ja, har strikket hentesett.

Personen under meg har mange planer for permisjonslivet.

10. _Lykkeliten_ Elsker forumet Oktobermirakler 2013 ❤ Juliskattene 2018 ❤ Junilykke2018

Nei, har egentlig ikke lagt noen planer. Har en tanke om å komme oss på en Spaniatur, og må nok besøke svigers i Stockholm :) Ellers kose oss mest mulig!

Personen under meg har lagt ferieplaner for sommeren

11. Tiril123 Glad i forumet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ ❤ Juliskattene 2018 ❤

Nei. Ferien for mannen og snuppa er allerede unnagjort :p

Personen under meg drømmer om å kjøpe ny familiebil.

12. Milla :^) Glad i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Planen er faktisk å kjøpe ny bil så snart vi får pengene fra boligsalget:) lyst på stasjonsvogn så det må vel kunne kalles familiebil :p

Personen under meg koser seg med sommervarmen

13. Juli2018 Glad i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤

Ja!

Personen under meg har sovet dårlig i natt.

14. Tiril123 Glad i forumet Tilgangsansvarlig VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ ❤ Juliskattene 2018 ❤

Ja, hvem gjør ikke :hilarious:

Personen under meg bor mer enn 1time unna sykehuset? :)

Del denne siden