Jo sover som et barn personen under meg er sykemeldt..Ja, på en måte
Personen under får ikke sove
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo sover som et barn personen under meg er sykemeldt..Ja, på en måte
Personen under får ikke sove
Nei har heldigvis ikke hatt behov for detJo sover som et barn personen under meg er sykemeldt..
Ja det tror jeg Personen under meg strikkerNei har heldigvis ikke hatt behov for det
Personen under meg tror det er en gutt i magen
Nei umulig å planlegge noe med denne kvalmen. Personen under meg liker å se på hockey..Nei.
Personen under har planer for helgen?
Nei umulig å planlegge noe med denne kvalmen. Personen under meg liker å se på hockey..
Nei takk, sånt bryr jeg meg ikke om.. personen under meg skal ha kjøttkaker i dagTror jeg aldri har sett på hockey
Personen under meg skal på julekonsert i år?
Har ikke spist kake i dag , men personen under er interessert i fotballÅå kjøttkaker fristet veldig. Men ikke i dag.
Personen under har spist kake i dag [emoji4]
NeiEr nok ikke intrisert i fotball lengre., men personen under meg sliter med å få lakt minste mann[emoji4]
Nei flyttet fra hus på bygda til blokk i Oslo i sommer Tenkte det var greit nå når sønnen min er 14 år. Hadde ingen plan om å få en til Personen under meg er glad i fiskNei
Personen under meg har hus
Ja veldigNei flyttet fra hus på bygda til blokk i Oslo i sommer Tenkte det var greit nå når sønnen min er 14 år. Hadde ingen plan om å få en til Personen under meg er glad i fisk
Ja litt neglakk er fint, både klar og farger
Personen under meg har begynt å pynte til jul
Ja når den er fin og holder segNei faktisk ikke Personen under meg elsker snø
Ja når den er fin og holder seg
Personen under meg elsker kalkun
JA!! Jeg gleder meg syktNei, liker ikke kalkun faktisk [emoji39]
Personen under meg gleder seg til julemiddagen [emoji5]