Personalmøte

Fjær92

Blir kjent med forumet
Ska man møte på personalmøte når man er 100% sykemeldt? Fant ingenting på nettet. :anyone

Du må ikke det nei - men for min egen del har jeg prøvd å møte opp hvis jeg klarer, for å «henge med» slik at det blir enklere å komme tilbake til jobb når jeg forhåpentligvis blir friskere :)
Jeg har bare jobb der fram til juni. :) + så har man jo dette viruset som hærjer :)

Jeg har bare jobb der fram til juni. :) + så har man jo dette viruset som hærjer :)

Jeg fikk beskjed av sjefen min at jeg ikke måtte det. Jeg ble 100% sykemeldt den dagen personalmøte var og selv da måtte jeg ikke møte opp. For disse møtene handler jo om tiltak fremover i tid. Jeg valgte å bli med likevel for det sosiale, visste jo at sykemeldingen ble langvarig.
Siden det har jeg ikke vært med på flere møter og blir heller ikke kalt inn til det.

Du må ikke det nei - men for min egen del har jeg prøvd å møte opp hvis jeg klarer, for å «henge med» slik at det blir enklere å komme tilbake til jobb når jeg forhåpentligvis blir friskere :)
Samme her! Syns det var veldig positivt å være med for min egen del.

Her har vi avlyst personalmøte pga korona, men hadde jeg vært 100% sykemeldt og det skulle vært møte, så hadde jeg blitt hjemme:)

Så lenge du er fullt sykemeldt må du ikke, men kan delta hvis du selv ønsker det :) Men da blir det på frivillig basis, og du får nødvendigvis ikke lønn for det :)

Back
Topp