Personalmøte bhg

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Ser det står i planen at det skal være personalmøte til mandag i bhg til frøkna. Bruker dette å være på kveldstid, eller vil det si at bhg er stengt tro?

Snakket med dem i går for å informere at frøkna blir hjemme ut uka, og de sa ingenting, men jeg spurte jo heller ikke :p

De barnehagene jeg har jobbet i har vi hatt parsonalmøte på kvelden eller rett etter stengetid.
I de større barnehagene med mange avd har jeg hvert borti at de har hatt personalmøte med de avd som er samme
aldersgrupperinger på dagtid.
Da er det personale fra andre avdelinger på huset som stepper inn å tar vare på de små.

Takk for svar :)

De bruker å henge opp lapp en ukes tid i forveien ang plandager og, så vil vel egentlig tro det ville hengt oppe på tirsdag.

Hos oss er det slikt på formiddagen men betyr bare at det er folk fra andre avd som er der, de kjenner dem pga at de er på grupper på tvers av avdelinger jevnlig etc.

Personalmøte for hele bhg derimot skjer på kvelden

Men mandag er vår bhg stengt. Det er planleggingsdag (første dag i vår høstferie) lapp med varsel om å huske det kom opp i går klokken kvart på tre (jeg hentet nemlig da, så jeg så det)

Men planleggingsdager er normalt oppgitt i årsplanen også.

Hos oss er det slikt på formiddagen men betyr bare at det er folk fra andre avd som er der, de kjenner dem pga at de er på grupper på tvers av avdelinger jevnlig etc.

Personalmøte for hele bhg derimot skjer på kvelden

Men mandag er vår bhg stengt. Det er planleggingsdag (første dag i vår høstferie) lapp med varsel om å huske det kom opp i går klokken kvart på tre (jeg hentet nemlig da, så jeg så det)

Men planleggingsdager er normalt oppgitt i årsplanen også.

Både plandager og personalmøter er oppgitt i årsplan her, men det står ikke om det er stengt eller ikke :p plandagene vet jeg jo at de holder stengt, men ville bare vite hva som var vanlig ang personalmøter :)

Hvor mange plandager er oppført da? Det er vanlig at de er stengt for slikt ca 5 dager pr år

Hvor mange plandager er oppført da? Det er vanlig at de er stengt for slikt ca 5 dager pr år

Er 5 tilsammen. Ser at det står personalmøter i alle de mnd det ikke er plandager, så da vil jeg tro det er bhg som normalt :) De kan jo ikke ha stengt en dag hver mnd.

Nei. Stengt en dag i mnd har de nok ikke.

Men stengt en dag i skolens høstferie og en i vinterferien er ganske vanlig. Kommunalt arrangerer planleggingsdager. Gjerne med noe kurs felles og sånn

Nei. Stengt en dag i mnd har de nok ikke.

Men stengt en dag i skolens høstferie og en i vinterferien er ganske vanlig. Kommunalt arrangerer planleggingsdager. Gjerne med noe kurs felles og sånn

Er ikke stengt i høstferien her, som er denne uka, men frøkna er syk da:( Var en plandag for et par uker siden, og neste er i november.
Har ikke så mye å si for min del siden jeg går hjemme, men er jo litt kjedelig å dukke opp når det egentlig er stengt :p
Men sånn utifra hva jeg kan forstå, så er det kun for informasjon. Står ikke noe om i skrivet at de dagene skal være stengt heller. Kun plandagene, og 3 uker fellesferie. Også tar jeg det som en selvfølge at det er stengt på helligdager i jula og påske :)

Last edited:
Back
Topp