Destiny85
Forumet er livet
ORIGINAL: Persillen
ORIGINAL: Destiny85
ORIGINAL: Persillen
ORIGINAL: Destiny85
De som var med i den gjengen er vel strengt tatt blitt 10 år eldre de også[:D]
Disse gjengene har også vært på tiller, flatåsen, risvollan, koldtad/saupstad, i byen +++ Dette er noe som rullerer.
Jeg fikk samme advarselen når vi snakka om å flytte til Romolslia og jeg har faktisk aldri bodd på en roligere plass[;)]
Yes, traff en på byen i fjor som la ut om hvor snill og forandra han var før han havna i en heftig slåsskamp.
Romoslia har jeg faktisk aldri hørt noe sånt om. Bare Flatåsen, Tiller, Saupstad Kattem og Risvollan da, for 100 år siden. [8D] Hvem kan glemme Risvollangjengen liksom? Men du har et poeng, disse gjengene flytter liksom litt på seg. Og jeg tror det blir litt blåst opp også. Småpøblene på Flåtasen digger jo å kalle det Flathill Gettho, men ærlig talt. Så gangstah er det ikke der oppe. [8D] Ikke noe å skrive rappelåt om iaffal.
Fornøyd med Romoslia? Er fine priser og greit nedi lia der, men er litt skeptisk, er det fortsatt ingen kiosker og kun Bunnpris der nede? [;)]
Bunnpris, matsjappe og pub[;)][:D]
Trenger ikke kiosk, har da godis på bunnpris[8D]
Dessuten er det 10 min til flatåsen, heimdal, tiller, sentrum og byåsen så det er da ikke hokkuspokkus om det er noe vi skal ha!
Det viktigste for oss er fordelene:
- Mye natur
- Fine turområder
- Rolig og barnevennlig område
- Vi bor i 1 etg og har lekeplassen rett utenfor stuevinduet (lekeplass, fotball og basketbane, og en ås som er perfekt akebakke)
- 5 min gange til skole, barnehage, helsestasjon og butikk
- Kort tid til alt byen har å by på (bymarka, tiller, sentrum, heimdal, flatåsen, byåsen +++ midt i smørøyet[;)])
- Greie priser på leilighetene
- Lite lytt i borettslaget (hører kun VELDIG høy festmusikk og verandadører. Dørene hører vi bare fordi det er skyvedører)
- Borettslaget har god kontroll på økonomien
Eneste ulempene jeg kan komme på er bare en nærbutikk, litt dårlig kollektivt tilbud og at det ikke er ungdomsskole her.
Nå kuppa jeg tråden da, så får holde kjeft etter dette, men ble veldig solgt nå. Her er det bråk og hui og man hører alt godt, både de i huset vi bor i og de i gata. [8|] Så. så. lei. (bor under en leilighet som nettopp er gjort om til bokollektiv)
Kjenner til det der.. Mamma bor på Kattem å hører hva naboen gjør på do[:-]
Så etter å ha bodd på en lytt plass i 16 år jeg er veldig glad i plassen vi bor på nå[:D]