Perna!!!

Prinsessemamma09

Elsker forumet
Hvordan går det med deg?
Ringte ikke du til føden i går vedr. disse sterke kynnerne dine? Og skulle du ikke få komme inn å sjekke ståa i åpningen i dag hvis det ikke ga seg?
*spent vettu*

El. noen som har hørt/sett noe til henne i dag?

[:)]

Dytter siden jeg selv er nysjerrig[8D]

DYTT DYTT DYTT

Ingen som har hørt fra PERNA!!!! Hm........................

Jeg ringte føden i går, pga jeg fortsatt sliter med regelmessige kynnere om natta. Men kom til en hurpe av en jm, som sa at de ikke kunne hjelpe meg med det.

Prøvde å fortelle at jeg hadde snakket med en forrige dagen, som ba meg ringe inn hvis det fortsatt en dag til.. Men de mente det ikke var noe vits i å komme inn på sjekk...

Jeg begynner å bli så sliten nå, får ikke sove om natta og maks 1 time på dagen, føles ut som jeg skal kolapse snart.. Men sånn er det vel..[&:]  De ville i alle fall ikke hjelpe meg noe mer på ahus..

Fikk legen sjekka ståa hos deg da??

Uff da Perna[:(]Så j......irriterende å møte slike jm[:@]Håper virkelig hu jm der har tatt ferie når det er vår tur til å føde.....
Men hvorfor noen sier en ting og andre sier noe helt annet er jo et godt spm i seg selv[:-]Merkelig og synd at du ikke fikk noe hjelp syns jeg!!!
Men har du fortsatt kynnere igjennom hele dagen og natta?
Du får henge deg på fullmåne-trua i dag du også, så får vi håpe vi møtes på Ahus i løpet av dagen/kvelden/natta[;)]

Legen sjekka ikke ståa down there til meg nei....det var så mye omdiskutert sa han, så de gjør visst ikke slikt i dag hvis det ikke er noen indikasjon for å gjøre det.....så greit svar det egentlig! Skjer jo ikke noe tidligere eller senere om han har sjekka meg uansett.......men må jo si jeg er veeeldig nyfiken[;)]

Trodde det var i natt det var fullmåne jeg? Men kanskje det er i dag det er, siden det ikke skjedde noe i natt[:)]

Hadde vært deilig å få lille gutt ut av hula si nå, prøver å fortelle han hvor fin vogn å seng han har og at han bare kan komme ut. Men tror ikke han bryr seg.. [:)]

Kanskje vi ses på ahus i natt, det hadde vært morro[:)]

Hihi, ja sier det samme selv til lille snuppeline her[:)]Men hun bare avviser mamman sin og gir meg en i sida...hehe

Står 6 august på kalenderen min i alle fall, så tror det er i kveld ja[:)]
Vi får krysse alt som krysses kan, så får vi håpe vi sees snart på barsel

Så spennende, sender over litt fødestøv og håper at det skjer noe snart [:)] Lykke til iallefall!

Gleder meg til det endelig tikker inn en mld på mobilen min så jeg kan sladre og oppdatere for deg [:)]

Back
Topp