Ja.. Er permittert.. Heilt forferdelig nå før jul. Aldri hatt så dårlig råd. Og såklart 5 uker gravid når eg blei permittert. Alt låg bra tilrett for og få barn Nr 3. Så ødeleger dette for alt.. Vi må ha større bil og trenger litt baby ting. Heldigvis har vi dei dyre tinga etter dei andre barna. Ellers så hadde vi ikkje hatt råd. Eller vi har egentlig ikkje råd uansett.Heilt grusomt.NAV er ikkje særlig hjelpsomme. Og heller ikkje jobben. Håper eg slipper og komme borti NAV igjen. Dette har virkelig vert grusome mnd. Håpa det skulle ordne seg. Men ser dårligt ut.. Eg vurderer og sei opp jobben 1 mnd før permisjon for og få full lønn i permisjonen min. Men det er som og pisse ein kaldvinterdag. Kan heller ikkje bytte jobb med gravidmagen. Så er faktisk heilt låst. Veldig nedverdigende og føle seg så fattig og hjelpesløs. Det unner eg ingen.. Både eg og mannen må bruke kredittkort for og handle mat. Og rekningane må prioriteres. Har sakt opp SFO plassen til eldste jenta. Men det var jo såklart 3 mnd oppsigelsestid. Så er en stund før den virker og. Får ikkje solgt bilen vi har privat og må ta opp lån og kjøpe dyrere bil vist vi skal levere den hos forhandler. Og vi har ikkje mulighet til mer lån. Blir faktisk deprimert av dette. Har vore selvstendig siden eg var 15 år. Så ødelegger dette alt..