Permisjonstiden

girl

Glad i forumet
er bare helt nydelig!!! Så til alle dere som har fått deres første: nyt denfullt ut, for den går så altfor fort!!! Ikke hig etter neste utviklingstrinn, men nyt dagen idag!

Ha en fin dag!

Min kjekkas på tre uker sover søtt ute i nydelig vær etter en gåtur, og jeg nyter kaffikoppen!!
 
Det er nydelig! Skullebare ønske jeg var litt sikrere og tøffere så jeg kunne dratt på besøk, på butikken, på trilletur.. Men men.. Det kommer vel etterhvert som jeg blir varmere i trøya.. Elsker mitt lillegull og permisjon!! =)
 
Jeg prøver å nyte det, men har vært hjemmeværende siden begynnelsen av desember, og begynner å bli rimelig lei av den mørke kjellerleiligheten vår nå. Heldigvis har vi begynt huskikkingen, og kommer oss forhåpentligvis ut herfra før vi synker ned i depresjon alle mann!
Her sliter jeg litt med ammingen... Jeg må bruke skjold for at han skal få tak, og hvis han er bittelitt for sulten, nekter han plent å amme. Da skal han ha flaske. Slik har det vært fra dag 1, så vet ikke hva jeg skal gjøre for å få han til å kun ville amme. Mister litt lysten jeg også, når han bare ligger og skriker ved puppen, og jeg må gi opp og hente flaska likevel. Da blir det stress å ut på besøk, butikk osv, hvis han plutselig skulle bli sulten...
 
Prøver å kose meg så mye som jeg kan:) Men blir veldig slitean av at det kommer besøk omtrent hele tiden. Ikke misforstå meg, det er kjempe trivelig med besøk. Men er godt å sove litt innimellom også:)
 
Back
Topp