Permisjonsstart

Miyazaki

Førstegangsgravid
Sånn, da har jeg hatt min siste arbeidsdag før permisjon. Kjennes helt merkelig, og egentlig litt trist, at jeg ikke skal jobbe igjen på så lenge. Har jo gledet meg veldig til dette. Men det er rart når man først står der.
:)

Jeg ser virkelig frem til å gå ut i permisjon nå, er sliten og vil bruke den siste tiden til å ta vare på og bare tenke på meg selv. Men det blir også rart å være borte fra jobb så lenge!

Her ble det plutselig 100% sykemelding den siste uka før permisjon, så hadde min siste arbeidsdag forrige uke. Kjempe rart å tenke på at jeg ikke skal på jobb før om et år!!!

Jeg hadde også siste dag i dag. Litt blandet følelse, både trist og glad. Men vet av erfaring at jeg fort venner meg til å ikke skulle på jobb. Skal nyte disse dagene før lillesøster plutselig kommer

Ble plutselig 100% sykmeldt for 2 uker siden og blir sykmeldt til permisjon. Det er på en måte deilig for jeg er ganske sliten, men på en annen måte så går tiden litt saktere nå.

Har vært sykemeldt noen uker nå, men permisjonen starter på fredag da :-)

Jeg har hatt 100% sykemelding nå, altså de to siste ukene før permisjon. Men nå si det er noe eget med at permisjonen starter:):)

Jeg har bare 3 jobbedager til før permisjonen starter ;) Syns det går altfor fort :p Skulle hatt litt mere tid.. Men, men.. Blir vel godt å slappe av litt :)

Kjenner det har roet seg litt idag. Ble litt oppbruddstemning på jobb igår, med rydding og farvel-kake. Men er veldig klar for å nyte noen uker med fri og slappe av nå :)

Starter permisjon 8 april men pga påske og helligdager er siste arbeidsdag 1. April men nå er jeg helt utslitt så får en sykemelding og antar da den går ut så kan være i går var siste arbeidsdag...

Back
Topp