Strimmelpinne
Glad i forumet
Hei jenter! Sitter å fyller ut permisjonssøknad nå. Jeg har jo termin på en torsdag- vil det da si at jeg går ut i permisjon på en torsdag og? Eller gjelder det fra helga av?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MamsenTilLucas
Du går ut i permisjon i uke 37. Jeg fikk beskjed om å skrive datoen på den dagen jeg bytter uke. Jeg har termin torsdag 10.juni og permisjon begynner tirsdag 18.mai
ORIGINAL: Triolise
ORIGINAL: MamsenTilLucas
Du går ut i permisjon i uke 37. Jeg fikk beskjed om å skrive datoen på den dagen jeg bytter uke. Jeg har termin torsdag 10.juni og permisjon begynner tirsdag 18.mai
Var dette jeg ble forvirra av! Men godt å høre at vi har skrevet likt kiara 07 [;)]
ORIGINAL: kiara07
hmmm... jeg skrev tre uker før, har termin onsdag 16juni og skrev permisjonsstart onsdag 26 mai, men blir det feil det da??
Termin 16.juni jeg oxo, og jeg oxo skreiv onsdag 26.mai..så da er vel siste arbeidsdag for oss tirsdag 25.mai.
ORIGINAL: Zephyre
ORIGINAL: Vibeke_Emilie
det er en kalkulator som regner datoen ut for deg på NAV.no [:D] min termin er redigert etter de regnet ut for meg, og min oprinnelige termin var en tirsdag, men min siste arbeidsdag var en fredag.
Har du en link? Nav sine sider er ikke av de letteste å finne fram i :(
ORIGINAL: kiara07
hmmm... jeg skrev tre uker før, har termin onsdag 16juni og skrev permisjonsstart onsdag 26 mai, men blir det feil det da??
Termin 16.juni jeg oxo, og jeg oxo skreiv onsdag 26.mai..så da er vel siste arbeidsdag for oss tirsdag 25.mai.
ORIGINAL: Bea 88
Går ut i permisjon 17. Mai og har termin 9. Juni..
Men er det riktig at jeg "bare" får 36 uker når jeg har valgt permisjon i 46 uker??
Og samboer de siste 10??
Ble forvirra av NAV-mannen jeg.. Trodde jeg fikk 46 uker og samboer 10 etter det [8D]
Hadde jeg visst dette, hadde jeg tatt 56 uker og mindre penger istedet..
Men for sent å angre på det nå vel?? [:@]
ORIGINAL: Strimmelpinne
ORIGINAL: Bea 88
Går ut i permisjon 17. Mai og har termin 9. Juni..
Men er det riktig at jeg "bare" får 36 uker når jeg har valgt permisjon i 46 uker??
Og samboer de siste 10??
Ble forvirra av NAV-mannen jeg.. Trodde jeg fikk 46 uker og samboer 10 etter det [8D]
Hadde jeg visst dette, hadde jeg tatt 56 uker og mindre penger istedet..
Men for sent å angre på det nå vel?? [:@]
Stemmer det ja. Du får 36 og han får 10. Men du kan jo ta permisjon uten lønn da. Hvis du er flink til å spare opp litt mens du er hjemme. Jeg er ikke flink til å spare så jeg tok 56 uker med 80% lønn. [:)]