Permisjonssøknad

du trenger ikke terminbekreftelse fra jm lenger :)
Å mener det kom opp når jeg prøvde kalkulatoren for ei stund siden... men da kan jeg bare søke da ☺️

E ikkje d sann at en ikkje kan søke foreldrepermisjon før tidligast 6 veke før termin? Meina å ha lest d en plass

E ikkje d sann at en ikkje kan søke foreldrepermisjon før tidligast 6 veke før termin? Meina å ha lest d en plass

Du kan søke i uke 22.

Og arbeidsgiver kan sende inn inntektsopplysninger rundt uke 34 og søknaden blir jo da ikke innvilget før nærmere termin, men gjør ikke noe om man søker før.

Det var 6 uker før i en veldig kort periode. Så var det i uke 26 og nå er det uke 22.

Står fortsatt på søknadsskjemaet til NAV at man skal sende terminbekreftelsr da, så vi får se om de etterspør den

Sto ikke at det skulle sendes inn da jeg søkte for noen uker siden. Sto kun at man måtte om man var selvstendig næringsdrivende eller ikke fast ansatt.

Screenshot_20190328_083841_com.android.chrome.jpg

Jeg må søke senest 6 uker før permisjonsstart, som er tre uker før termin. Dermed ni uker før termin senest
Du kan søke i uke 22.

Og arbeidsgiver kan sende inn inntektsopplysninger rundt uke 34 og søknaden blir jo da ikke innvilget før nærmere termin, men gjør ikke noe om man søker før.

Det var 6 uker før i en veldig kort periode. Så var det i uke 26 og nå er det uke 22.

Aha, ja nei då henge vertfall ikkje ej me :P
Men takk for svar, greit å vite :D

Back
Topp