Permisjonssøknad

maiine

Glad i forumet
Novemberbarna 2021
Jeg får ikke lagt inn ulønnet permisjon i slutten av min periode + fellesperioden?
Skal ha noen uker som ferie, noen som ulønnet. Noen som vet hvordan man registrerer det? :)

Jeg får ikke lagt inn ulønnet permisjon i slutten av min periode + fellesperioden?
Skal ha noen uker som ferie, noen som ulønnet. Noen som vet hvordan man registrerer det? :)

Du trenger ikke registrere det du skal ha etter din permisjon er brukt opp. Det angår ikke NAV.

Du kan legge det inn før din periode er over kanskje? Eller er det veldig viktig at du har ferie akkurat de ukene og ikke underveis i permisjonen, ift arbeidsgiver?

Du kan legge det inn før din periode er over kanskje? Eller er det veldig viktig at du har ferie akkurat de ukene og ikke underveis i permisjonen, ift arbeidsgiver?

Tror hun vil ha det avklart på forhånd, skal ha noen uker betalt ferie og noen uker ulønnet.

Far må søke om utsettelse pga jobb senest siste dagen du har permisjon. Altså før du starter ferie eller ulønnet permisjon. Men NAV bryr seg ikke noe om ulønnet perm og ferie etter permisjonstiden din er ferdig. Det avtaler du direkte med arbeidsgiver.

Vis du skal legge inne ferie midt i. forsto jeg riktig?

Da kan du ikke legge inn dette de første 6 uker etter persjon start
Du skal legge inn 4 uker ferie+1 dag midt i permesjonen
og de siste resterene 4 dagene etter permesjon slutt

jeg har alltså permesjon start 29 mai
ferie 1-29 august
så ferie igjen 1 april-7 april (helg i midten)

det er en knapp nederst i sjemaet det kan legges til :)

Vis du skal legge inne ferie midt i. forsto jeg riktig?

Da kan du ikke legge inn dette de første 6 uker etter persjon start
Du skal legge inn 4 uker ferie+1 dag midt i permesjonen
og de siste resterene 4 dagene etter permesjon slutt

jeg har alltså permesjon start 29 mai
ferie 1-29 august
så ferie igjen 1 april-7 april (helg i midten)

det er en knapp nederst i sjemaet det kan legges til :)

Kan legge til mer enn 4 uker og 1 dag underveis i permisjonen så lenge arbeidsgiver bekrefter dette ☺️

Kan legge til mer enn 4 uker og 1 dag underveis i permisjonen så lenge arbeidsgiver bekrefter dette ☺️

Ok, det var bare disse tingene skjemaet ga med beskjed om når jeg la inn. Jeg skulle egentlig legge inn ferie juli.
Men da sto det at det var for tidelig. og når jeg la inn 5 uker fikk jeg opp at jeg skulle legge inn 4 uker og 1 dag
og de siste 4 dager etter permesjonen.

Men da vet jeg. Men da må det sikkert gjøres på en spesiell måte de ekstra da utover det?

Ok, det var bare disse tingene skjemaet ga med beskjed om når jeg la inn. Jeg skulle egentlig legge inn ferie juli.
Men da sto det at det var for tidelig. og når jeg la inn 5 uker fikk jeg opp at jeg skulle legge inn 4 uker og 1 dag
og de siste 4 dager etter permesjonen.

Men da vet jeg. Men da må det sikkert gjøres på en spesiell måte de ekstra da utover det?

De første seks ukene etter fødsel er forbeholdt mor så da må en ha permisjon ja og kan ikke ta ferie...

Kontakta veileder på nav angående det med mer ferie og så lenge det var opptjent ferie og arbeidsgiver bekrefter det så var det ikke noe problem ☺️ Ikke kommet så langt jeg har søkt enda, skal til JM til uka og får bekreftelse på termin da ☺️

De første seks ukene etter fødsel er forbeholdt mor så da må en ha permisjon ja og kan ikke ta ferie...

Kontakta veileder på nav angående det med mer ferie og så lenge det var opptjent ferie og arbeidsgiver bekrefter det så var det ikke noe problem ☺️ Ikke kommet så langt jeg har søkt enda, skal til JM til uka og får bekreftelse på termin da ☺️

ok,fikk du ikke terminbekreftelse på OUL? :)

Back
Topp