Til nav? Jeg tok bare bilde og lastet opp.Sendte inn elektronisk søknad i går! Men må opp på kontoret og levere alle vedleggene![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til nav? Jeg tok bare bilde og lastet opp.Sendte inn elektronisk søknad i går! Men må opp på kontoret og levere alle vedleggene![]()
Holder det..!? Fikk beskjed om jeg måtte levere det jeg!?Til nav? Jeg tok bare bilde og lastet opp.
Hæ? Altså i søknad om foreldrepenger? Der sto det iaf at man kunne gjøre det. Så da gjorde jeg det.Holder det..!? Fikk beskjed om jeg måtte levere det jeg!?
Her må jeg sende alt selv, så sikkert derfor.Hæ? Altså i søknad om foreldrepenger? Der sto det iaf at man kunne gjøre det. Så da gjorde jeg det.Var bare bekreftelse på svangerskap, jobben sender inntektsopplysninger.
I den elektroniske søknaden var det en egen del for elektronisk opplasting av alle vedlegg. Kan gjøre det etter søknaden er sendt og, ved å logge deg inn på minside og laste opp.Her må jeg sende alt selv, så sikkert derfor.![]()
Kanskje prøve det da! !I den elektroniske søknaden var det en egen del for elektronisk opplasting av alle vedlegg. Kan gjøre det etter søknaden er sendt og, ved å logge deg inn på minside og laste opp.
Man får vedtak i posten. Logg inn på nav.no og se.Søkte får snart 5 uker siden og har forsatt ikke fått noe svarnoen som veit om man får svar i det heletatt? Frustrerende sv.pengene går ut i slutten av januar...:/
Man får vedtak i posten. Logg inn på nav.no og se.der står det om de er ferdige å behandle eller ikke.

Antageligvis ja. Står og en oversikt på nav.no med forventa behandlingstider i de forskjellige fylkene.Har ikke fått noe i posten enda.. Da skal jeg logge inn på nav å sjekke regner med den er under behandling da nav er kjempe treige..![]()
Er 6 uker og mer flere steder i landet.Har ikke fått noe i posten enda.. Da skal jeg logge inn på nav å sjekke regner med den er under behandling da nav er kjempe treige..![]()
Oioioi. Gikk nettopp opp et lite lys for meg. Jeg går jo ut i permisjon om 4 UKER! Altså 2.Februar.
Skal sende inn de siste papirene til NAV i dag. Magler å scanne bekreftelse på termin, å bekreftelse på godkjent ferie av arbeidsgiver.
Har hele tiden tatt utgangspunkt i termindato jeg. Som er om 7 uker. Så har trodd jeg har hatt "god" tid til å sende Inn søknad til NAV. Så nå kan det hende at pengene lar seg vente på, siden det er 6 uker behandlingsfrist.
Flere som ikke har søkt om permisjonspenger??
Etter endt permisjon er det en sak kun mellom deg og arbeidsgiverFår jeg spørre hvorfor trenger du bekreftelse på ferie fra jobben? Skal du ta ferie midt i permisjonen? Er det derfor? For jeg skal ta ferie etter endt permisjon må jeg likevel sende bekreftelse på det?
Tror ikke det. På min står det at jeg kun har sendt inn 2 av 4 vedlegg. De 2 andre er sendt av arbeidsgiver, og jeg VET de ble mottatt før jul fordi jeg har snakket med nav på telefon. Men det står fortsatt at kun 2 av 4 er sendt inn. Tror ikke det skjer noen oppdatering før en saksbehandler har sett på det, og nå ligger det jo bare i kø.Oppdaterer de status på min side nav Annet enn Når den er ferdig behandlet? Ikke kommet oppdatering siden jeg sendte søknaden.