Permisjonssøknad!!!

Nursie86

Forelsket i forumet
Oioioi. Gikk nettopp opp et lite lys for meg. Jeg går jo ut i permisjon om 4 UKER! Altså 2.Februar.

Skal sende inn de siste papirene til NAV i dag. Magler å scanne bekreftelse på termin, å bekreftelse på godkjent ferie av arbeidsgiver.

Har hele tiden tatt utgangspunkt i termindato jeg. Som er om 7 uker. Så har trodd jeg har hatt "god" tid til å sende Inn søknad til NAV. Så nå kan det hende at pengene lar seg vente på, siden det er 6 uker behandlingsfrist.

Flere som ikke har søkt om permisjonspenger??

Har søkt men arbeidsgiver har ikke sendt inn inntekstopplysninger. Har mast leeeeenge på de no, senest idag! Går ut i permisjon 14 januar. Så litt stresset her kan du si. Men snakket med NAV rett før nyttår, å de sa at om de fikk inn papirene ganske så for no så skulle de klare å behandle den før 14. Men no er det jo bare 10!dager igjen...

Har søkt men arbeidsgiver har ikke sendt inn inntekstopplysninger. Har mast leeeeenge på de no, senest idag! Går ut i permisjon 14 januar. Så litt stresset her kan du si. Men snakket med NAV rett før nyttår, å de sa at om de fikk inn papirene ganske så for no så skulle de klare å behandle den før 14. Men no er det jo bare 10!dager igjen...
Men skal ikke arbeidsgiver forskuttere?

Jeg kan jo bare skylde på meg selv. Men hos deg er det jo arbeidsgiver som er treig. Så dårlig gjort. Håper det ordner seg for deg snarest!

Oi. Det har jeg ikke tenkt på. Men det skal min arbeidsgiver gjøre også. Betyr det at jeg kan senke skuldrene å at lønna vil komme inn som normalt?
Ja, da gjør det ikke noe om søknaden ikke er ferdig behandlet. :)

Sender inn i dag:rolleyes: Skal ut 3 februar.

Er ikke arbeidsgiver som skal betale ut så kan det hende at det ikke blir ferdigbehandlet før jeg skal ha ut pengene da?:(

Heller ikke sendt inn. Burde gjøre det, for går i permisjon om under 3 uker...

Oioioi. Gikk nettopp opp et lite lys for meg. Jeg går jo ut i permisjon om 4 UKER! Altså 2.Februar.

Skal sende inn de siste papirene til NAV i dag. Magler å scanne bekreftelse på termin, å bekreftelse på godkjent ferie av arbeidsgiver.

Har hele tiden tatt utgangspunkt i termindato jeg. Som er om 7 uker. Så har trodd jeg har hatt "god" tid til å sende Inn søknad til NAV. Så nå kan det hende at pengene lar seg vente på, siden det er 6 uker behandlingsfrist.

Flere som ikke har søkt om permisjonspenger??
Søkte i dag morges :) Skal ut i permisjon om 3 uker :)
Jobben betaler heldigvis ut lønnen min :D

Jobben min fikk meg til å komme en tur på jobb lørdag 19. Desember, da det hastet med å ordne papirene som skulle sendes til lønn.

I DAG ble de papirene sendt fra kontoret ogvidere til lønn. Jeg er så forbanna!!!

Sendte inn elektronisk søknad i går! Men må opp på kontoret og levere alle vedleggene O.o

Har søkt og søkt på nytt igjen fordi nav fikk papirene fra jobben 1(!) dag over fristen... Ser på sia mi at de fortsatt ikke har registrert alle papirer :( heldigvis betaler jobben forskudd for permen min starter 24 jan... Ikke lenge til nå... Stress

Sååå bra å se at det er flere som er sent ute. Er skippertaksdronning når det kommer til skjema å papirer :p:cool:

Søkte i dag :) søkte også jobben om permisjon i dag :P trodde det var slik sjefen ordnet, men nei hun visste ingenting om hvordan det skulle gjøres! Selv om hun i samarbeid med øvre sjef, har ansatt en i min stilling i permisjonstiden..kunne jo spurt sin sjef da om det var noe som skulle gjøres..jaja, nå er Alt formelt ordnet iallefall! Går i perm 6.feb. Får lønn fra arv.giver. Så om søknaden ikke blir ferdig behandlet tar jeg det ikke så tungt :)

Back
Topp