Permisjonssøknad

Jeg er så treg, har ikke vært med min enda[8|] Må få sjefen til å fylle ut noe om inntekt før jeg kan sende den..

Leverte den på mandag, har tenkt på det lenge så det er godt at det endelig er gjort.[:)]

Levert for en god stund siden og fått vedtak i posten i dag[:)]

Huff.. har utsatt og utsatt det.. men i kveld skal den fylles ut og sendes inn! [:)]

Er så treig... [&:] Men fortsatt usikker på hav som MÅ fylles ut. Må jeg fylle ut det med ferieavvikling? Jeg skal jo mine ferie uker, og sjefen bare satt meg opp noen uker i sommer, må jeg skrive de samma da? Hva har det å si egentlig? Og pappan skal ikke ha perm før etter jeg er ferdig i perm.... :S Blir så forvirra :S Også kommer jeg ikke gjennom på tlf til nav.. Stor pågang... (skulle kanske laget en egen tråd med dette?) Men. Håper på svar [8|][;)]

åååå..... jeg har hele tida hatt så god tid for måtte jo vente til etter uke 26.. og nå er jeg snart i uke 30 og like langt. haha.. har bedt sjefen fylle ut det han skal i løpet av uka så får vi se hva som skjer..

også får kanskje jeg fylle ut og sende seinest mandag! Yes.. Bra plan

Får aldri susa meg til å få gjort det, men skal få gjort det i helga. Mamma kommer på lørdag og siden hun jobber i nav så får hun hjelpe meg. Skjønner jo ikke noe. [8|] Må også fylle ut noe greier til jobben.

Ferdig fylt ut og sendt inn ja. [:)]

Arrr, nei!!! [:@]
Holder på, og blir gal av disse papirene!!
Jeg fyller ut lønns opplys selv, [8|] jeg har ikke arbeidsgiver lenger, og må reise hjem på kveldstid til hun som står som sjef og få hun til å signere. [8|] Hun har aldri vært min arb.giv, det var jeg som var sjef der før... [8|] Det blir så komplisert...

I tillegg har jeg en mann som er såååå treg, han skal ordne en erklæring fra legen sin på at han er for syk/skadet for å ta seg av barnet, derfor overføre sine 10 uker til meg. Er veldig usikker på om det går i orden... [8|]

Papirene SKAL inn i løpet av uken!!!

Back
Topp