permisjonssøknad...hjeeeelp...

Lykkelig...

Betatt av forumet
Hei på dere julijenter[:D]er arbeidstaker på fulltid og har begynt på denne hersens permisjonssøknaden (må vel sende den inn før eller senere[&:]) hva har dere lagt til av papirer og sånn,skal nok få sendt den inn snart,liker at alt er i orden før jeg går ut i perm (6juli) selv om man kan sende den inn 3 måneder etter fødsel[:D] takk på forhånd.

må ha med bekreftelse på termin.. dette får du hos jm.. så må du ha med bevis på lønn (jobben min fikset det, mannen fikk ett papir hos jobben som me la med)..

Jeg fikk endelig ut fingern og fikk sendt den avgårde i dag! Deilig å ha det overstått!
Jeg sendte med
- forside (Skrevet ut fra nav.no)
- selve søknaden om foreldrepenger (2 ark)
- skriv fra jordmor med bekreftelse av termindato.

Inntekts- og skatteopplysninger sendes i mitt tilfelle inn av arbeidsgiver.

ORIGINAL: stjerneblomst

Hei på dere julijenter[:D]er arbeidstaker på fulltid og har begynt på denne hersens permisjonssøknaden (må vel sende den inn før eller senere[&:]) hva har dere lagt til av papirer og sånn,skal nok få sendt den inn snart,liker at alt er i orden før jeg går ut i perm (6juli) selv om man kan sende den inn 3 måneder etter fødsel[:D] takk på forhånd.

du bør virkelig få sendt den avgårde kjappest mulig hvis du da vil ha pengene dine for juli måned. de utbetaler permisjons penger i slutten av hver måned.
jeg sendte min i starten av april. fikk brev i går om at søknaden min var ferdig behandlet og permen min begynner 20 juni.
de har brukt 2 måneder behandlingstid.

jeg la ved en kopi av helsekortet mitt. de ønsker denne da de vil se en "attest" på din termin dato.
et tips er å ta kopi av permisjons søknaden din også. de surrer veldig på nav. fått en del tlf hvor de spør og ditten og datten, som står på pappiret og slikt. og da har jeg bevis for at det er levert inn.

Jeg har tatt kopi av alt jeg har sendt inn. Jeg får lønn utbetalt av arbeidsgiver, så jeg har ikke stresset med å få avgårde søknaden. Jeg får pengene mine når jeg skal likevel[;)]

ORIGINAL: Jellybelly

Jeg har tatt kopi av alt jeg har sendt inn. Jeg får lønn utbetalt av arbeidsgiver, så jeg har ikke stresset med å få avgårde søknaden. Jeg får pengene mine når jeg skal likevel[;)]

åja, da er du heldig! [:)]

Grunnen til at jeg ikke har sendt den inn er vel at jeg får lønn selv omjeg er litt treg m å sende søknaden (jobber i kommunal barnehage)

ORIGINAL: stjerneblomst

Grunnen til at jeg ikke har sendt den inn er vel at jeg får lønn selv omjeg er litt treg m å sende søknaden (jobber i kommunal barnehage)

gå da ikke over til privat [;)]
litt dritt det der... pluss at jeg ikke får feriepenger for mer enn 3 måneder neste år, fordi jeg får fra nav. men hadde jeg fått penger av jobben hadde jeg fått... arrg! skulle ikke vært noe valg for arbeidsgiver det der asså...

Back
Topp