permisjonspenger !!

gulledulle

Elsker forumet
har dere fått di denne månen ???

jeg har heller ikke fått, skulle fått dem på fredag da... jeg har snakket med nav, og de skulle bli kjørt på fredag... men de har enda ikke kommet inn...det er dårlig. Om de ikke hadde kommet inn til kl 12 fikk jeg beskjed om jeg skulle ringe inn igjen.... som om man ikke har annet å gjøre enn å snakke med nav hele dagen. [:@][:@]

Jeg fikk 21.

info fra den "smarte" dama jeg snakka med på nav:

Emmmh altså pengene pleier å komme 23, men rundt 25. MEN de trenger ikke være på din konto før 31. Så det er ditt problem at kontoen din er i minus, som jeg kan se her er det ikke lagt noe til utbetaling på deg enda, men om du ikke har fått noe til slutten av mnd får du ringe igjen... oki?

ORIGINAL: PrinsesseAugust

Jeg har ikke fått ennå![:@]

Endelig lønner det seg å være offentlig ansatt; jeg får nemlig pengene fra arbeidsgiver på lønningsdagen, og så får de det refundert fra nav. [:)]

ORIGINAL: IdaK

Endelig lønner det seg å være offentlig ansatt; jeg får nemlig pengene fra arbeidsgiver på lønningsdagen, og så får de det refundert fra nav. [:)]

Samme her[:)]

Deilig å ikke være avhengig av NAV[;)]

Jeg får penger fra jobben jeg[:)]

Jeg har ikke fått.

Ha'kke fått....
Stakk innom nav og de sa at det er ikke blitt sendt ut enda, p.g.a at det skulle dobbeltsjekkes om at det er født et barn osv... slik at det ikke er noe svindleri greier osv... urtolig teit forklart, men skulle få de i morgen eller onsdag. Utbetales egentlig 25.

Fikk den 21[:)]

Jepp, men jeg får fra jobben.

ORIGINAL: IdaK

Back
Topp