Permisjonspenger....

Sulla

Elsker forumet
MAI 2013
Ikkkk...., Fått min siste utbetaling.., plutselig ble liksom hele permisjon slutten så virkelig... Nå er et helt tilbake til hverdagen og må jobbe for lønna.. :p
3 Februar braker det løs med full jobb igjen..... Grugleder meg kjenner jeg.... Blir daff av å bare gå hjemme så lenge som jeg har gjort.. :D
 
Huff ja 3 feb er rett rundt svingen:( eg også begynner då:( eg bare gruer meg:p men eg går ut igjen på en plass eg ikkje kjenner noen og aldri vært før så kanskje litt det og som gjør at eg bare gruer meg;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Ser den..., men blir sikkert fort kjent med folket.. :D
Gleder meg jeg.., mange nye hos oss men har vert mye innom så har full kontroll jeg.. :p
Ja pleier å gå greit;) heldigvis siste ukjente plassen før fagbrevet er i boks;) godt du har kontroll;) lettere å komme tilbake då;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har siste dag i NAV-permisjonen på torsdag, men skal være i ulønnet permisjon fram til april. Kjenner på at jeg ikke hadde vært klar for jobb nå, selv om det skal bli deilig å komme tilbake til voksenlivet når den tid kommer :)
 
Har dere hatt 100% permisjon dere som er ferdige nå? Jeg er ferdig med min permisjon 15 mai jeg, eller nå blir den flyttet til 20 mai. :)
 
Er såååååå glad for at jeg valgte 80%. Skal ikke i jobb før 17 mars :) fantastisk :)
 
Jeg hadde 100%. Var ferdig 4 Januar :/
Tiden går så aaaaalt for fort.

Med førstemann begynte jeg å jobbe når han var åtte mnd og fire dager. Første uka jobbet jeg 70 timer. Det gikk fint. Men jeg gruet meg i to uker for å reise inn til Oslo en dag uten disse. Og da var de åtte mnd og tre dager. :p jeg tror man innstiller seg etter hva man må. ;) selv om jeg ikke kan fatte og begripe at jeg klarte å reise på jobb når førstemann var så liten.
 
15 mai? Skal ikke han ha pappaperm?:)
Jo, han skal ha sine uker. Eller, han skal ha en dag i uka da. :) fått utsatt permisjonen ti dager pga at jeg driver med homeparty da. :)
 
Tiden går så aaaaalt for fort.

Med førstemann begynte jeg å jobbe når han var åtte mnd og fire dager. Første uka jobbet jeg 70 timer. Det gikk fint. Men jeg gruet meg i to uker for å reise inn til Oslo en dag uten disse. Og da var de åtte mnd og tre dager. :p jeg tror man innstiller seg etter hva man må. ;) selv om jeg ikke kan fatte og begripe at jeg klarte å reise på jobb når førstemann var så liten.

Ikke sant! Man gjør nok det, men jeg hadde aldri klart og reise fra henne nå. Måtte slutta å amme, og vært vekke 12 timer i døynet. Neiiii.. var nå en gang det var bra man hadde vondt i ryggen.. :rolleyes:
 
Ikke sant! Man gjør nok det, men jeg hadde aldri klart og reise fra henne nå. Måtte slutta å amme, og vært vekke 12 timer i døynet. Neiiii.. var nå en gang det var bra man hadde vondt i ryggen.. :rolleyes:
Hehe, ser den. ;) jeg har jo problemer med bekkenet, så håper det er bedre før jeg skal begynne å jobbe igjen. Har vært sykmeldt for dette før, utenom svangerskap altså. Jobber du med?
 
Hehe, ser den. ;) jeg har jo problemer med bekkenet, så håper det er bedre før jeg skal begynne å jobbe igjen. Har vært sykmeldt for dette før, utenom svangerskap altså. Jobber du med?

Jobber hos canal digital. Dvs jeg gjorde, men avdelingen vår ble lagt ned 31 desember. Så nå er det bare oppsigelsestid ut februar så er det ikke no. 200 stykker mista jobben og Canal Digital fikk rææævva kundeservice! :)p)
Jeg synes det er trist da, for jeg trivdes!

Jobben ble først flytta, så vi fikk 1,5 time pendlevei, hveer vei. Og d nytter jo heller ikke.
 
Har dere hatt 100% permisjon dere som er ferdige nå? Jeg er ferdig med min permisjon 15 mai jeg, eller nå blir den flyttet til 20 mai. :)
Ja desverre:( eg er lærling gjennom nav så eg får skit og ingenting i lønn så vi hadde rett og sldtt ikkje råd til at mannen bare skulle få 80% lønn. + hadde eg vært vekke lengre måtte eg gått gjennom et lass med nye søknader og møter og kegebesøk:eek:. Menmen sånn går det når lillebror kom når eg tenkte å bli gravid; ) hehe han kommer til å kose seg med pappa i 3mnd no:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Har dere hatt 100% permisjon dere som er ferdige nå? Jeg er ferdig med min permisjon 15 mai jeg, eller nå blir den flyttet til 20 mai. :)
Jeg har 100% ja. Så bare 2 uker ferie inni.
Vi hadde tapt for mye om vi valgte 80% så da ble det sånn. Men jeg jobber skift og har 70% stilling så noen dager er jeg på jobb når alle barna sover.. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg har 100% ja. Så bare 2 uker ferie inni.
Vi hadde tapt for mye om vi valgte 80% så da ble det sånn. Men jeg jobber skift og har 70% stilling så noen dager er jeg på jobb når alle barna sover.. :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Kor var det du jobbet igjen?:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Kor var det du jobbet igjen?:)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jeg jobber på restaurant/bar/hotell. Så i kveld har jeg stått i baren og resepsjonen.. :')

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg jobber på restaurant/bar/hotell. Så i kveld har jeg stått i baren og resepsjonen.. :')

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Aha:) får sikkert sett mye rart då;) hehe

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp