Permisjonspenger

LittlePrince

Forelsket i forumet
Jeg bare lurer litt på det med første utbetalinga av permisjonspengene.. Kommer de nå i april? Eller får vi etterbetalt på utbetalinga i mai? [&:]

Er forresten i uke 37 idag [:D]

Har også lurt litt på dette.. Men jeg fikk full lønn denne mnd og får halv lønn neste mnd siden jeg har jobba frem til nå. Så regner ikke med å få noe enda....

Jeg er jo sykmeldt, så får jo sykepenger den mnd her.. Men går jo ut i permisjon fra mandag.. Jeg får vel ta en tlf å høre over helga :)

dette lurer jeg også på.. skal ha permisjonspenger fra den 14 april så håper jeg får de i slutten av mnd..[:)]

Jeg starter permisjon 20 april og får første utbetaling ca. 30 april.[:)] (skal få pengene før siste virkedag hver mnd. stod det i brevet fra nav).

Får pengene via jobben, så regner med de kommer til vanlig tid, 12. i hver mnd.....

jeg går ut i permisjon 29.april..og i brevet jeg har fått står det at første utbetalingen er i slutten av april..

Okei. Takk for svar! Jeg har jo ikke fått svar på søknaden enda, men fikk beskjed om at jeg får svar iløpet av neste uke.. Men da kan jeg tydeligvis gå ut ifra å få penger den mnd her da!

ORIGINAL: Babbs

Får pengene via jobben, så regner med de kommer til vanlig tid, 12. i hver mnd.....

Det gjør de! [:)]

Gikk ned til 80 % lønn denne mnd., kom ikke på at jeg fikk forskuddsbetalt! Heh.. fikk et lite sjokk ja! [&o]

ORIGINAL: .lillevims

Gikk ned til 80 % lønn denne mnd., kom ikke på at jeg fikk forskuddsbetalt! Heh.. fikk et lite sjokk ja! [&o]

Jeg går også ned til 80%, lønnen vi nettop fikk var "normal", så det blir sveltihjel fra neste mnd. Far har også forandret jobb og går ned i lønn, men det ordner seg nok [:)]

Jeg går også ned til 80%, lønnen vi nettop fikk var "normal", så det blir sveltihjel fra neste mnd. Far har også forandret jobb og går ned i lønn, men det ordner seg nok [:)]

Alt ordner seg, men det er en omstilling ja! [:)] Jobber du i kommunen? i Stavanger? Eller er det bare tilfeldig at vi gar samme lønningsdato [:D]

Alt ordner seg, men det er en omstilling ja! [:)] Jobber du i kommunen? i Stavanger? Eller er det bare tilfeldig at vi gar samme lønningsdato [:D]

Jobber i Stavanger kommune ja, ingen tilfeldighet der nei [:D]
I barnehage.

samme skjedde meg[:@]

Back
Topp