Bkno3553130
Flørter med forumet
Jeg har termin i desember, men blir igangsatt ca. 1 uke før. Da er det vel igangsettelsesdatoen jeg skal bruke i søknaden om foreldrepenger til Nav, er det ikke? (Noen som vet?)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ville kontakte NAV. Jeg vet at med planlagt KS man bør bruke den dato men er usikker med igangsettingJeg har termin i desember, men blir igangsatt ca. 1 uke før. Da er det vel igangsettelsesdatoen jeg skal bruke i søknaden om foreldrepenger til Nav, er det ikke? (Noen som vet?)![]()
Jeg har termin i desember, men blir igangsatt ca. 1 uke før. Da er det vel igangsettelsesdatoen jeg skal bruke i søknaden om foreldrepenger til Nav, er det ikke? (Noen som vet?)![]()
Ja permisjon blir justert, men det betyr at man mister noen dager permisjon siden man ikke får tatt ut tre uker før fødsel. Men det er jo mange som føder før termin da, så ikke så uvanlig å miste en del av de ukeneDu skal bruke termindato. Nav får melding om når du føder og justerer permisjon etter det. Du får meld etter 2-3 dager.
Herlighet, så utrolig rart!! Takk for svar, uansett!Jeg ble og blir igangsatt pga diabetes ca 2 uker før. Men må forholde meg til termindato. Sist gang endte jeg opp med to dager permisjon før igangsettelse. Blir vel noe sånt denne gangen også dessverre.
Nevnte det for jordmor ved sist kontroll og hun ga ingen tilbakemelding på at jeg kunne endre dato i forbindelse med permisjon.