Permisjonsmammaer med gulpe- og bæsjeflekker på joggebuksa –

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
So true! Prøver å ordne meg opp litt hvis jeg skal noe sted, type litt sminke og ikke joggebukse i alle fall. Men altså, gulpen treffer penklær også den.. og jeg har sjeldent med meg skift ;-)

Jepp, føler også at det stinker sur melk av meg HELE tiden. Men det får gå, han er jo så søt :p

Prøver å gjøre en innsats hver dag, sminker meg litt og grer håret.. Haha! Men sur melk føler jeg at jeg lukter uansett, og flekker på klærne blir det.. Gidder ikke å tenke så mye over det, har ikke med meg skift når jeg skal ut. Gulper hun så gulper hun, bæsje gjør hun heldigvis hjemme (håper det fortsetter) ;)

Syns da e kjekt å pynta meg igjen no når "gamle" klèr passe igjen;) So syns eg da e greit å sjå nokelunde ut når mannen kjem heim fra jobb;)

Syns da e kjekt å pynta meg igjen no når "gamle" klèr passe igjen;) So syns eg da e greit å sjå nokelunde ut når mannen kjem heim fra jobb;)
Samme her, liker å føle meg bra og gjør en innsats for å se fin ut for mannen min

Joggebukse? Ja! Andre bukser gneg på keisarsnittet, og det er ikkje behageleg.
Gulp på buksa? Ja.
Bæsj på buksa? Nei! Då skifter eg, men gulping og sikling skjer jo i eitt sett.. Og eg brukar sjeldan sminke, og gidd ikkje pynte meg.. Har ikkje tid, rett og slett. Eg gjer alt med ungen for tida mens mannen held på med masteren og ikkje må forstyrrast.

Back
Topp