Permisjonskalkulator?

Bkno7397882

Andre møte med forumet
Jeg ser det er flere steder som skriver om en permisjonskalkulator. Skal være et exel-ark man kan plotte inn datoer i. Jeg klarer ikke p få åpnet noen av linkene som legges ut (De jeg har funnet er også gsmle). Noen som har link eller tips til et program?
 
Eneste tipsene jeg har å komme med er Permisjons appen. Men den er kun å finne til android desverre!! Fantes på AppStore tidligere, så de som lastet den ned da, kan fortsatt bruke den. Men den er ikke å finne på AppStore lenger desverre.

Eller så kan du «jukse» litt på din side på nav og lage søknaden til foreldrepenger. Jeg jukset bare litt på termindatoen for å få til å fylle yr søknaden. Så tar du bare utregningenen selv og trekker fra antall uker du jukset med. Beklager dårlig forklart![emoji23]
Etterpå kan du bare slette søknaden etter du har fyllt inn de forskjellige tingene og fått litt oversikt. [emoji4]
 
Veldig fin den appen altså. Gir en fin oversikt. Selv har jeg IPhone , men fikk mannen til å laste ned på sin, plottet inn, tok skjermbilde og slettet. Arb. Givere ble veldig fornøyd med å få oversikten også.
 
2e8e8ec7d576720f14aa6f1e1d24e407.png
 
Back
Topp