Permisjonsinnspurt

Olive76

Forumet er livet
Ja, suuuk. Er bare en måned igjen av permisjonen. Meker jeg begynner å tenke jobb. Ikke bra[8D]

Men skal mange kjekke ting innen da.

Til helgen skal jeg synge konsert med koret. Både hjemme i Steinkjer og i Trondheim. Så det er øving i Trondheim fredag kveld og konsert lørdag. Men så var det det her med den puppegale Malte som ikke kan unnvære sin mor. Og det er litt langt å kjøre så masse frem og tilbake til Trondheim. Så løsningen ble hotellhelg for hele familien. Gustav snakker meget om at vi skal på hotell, og tror nok det er akkurat som på Kreta. Er nok ikke helt det. Og jeg må jo være litt borte på øving og konsert.
Men lørdag formiddag skal vi kose oss. Shoppe og spise ute.

Og så skal jeg jammen meg ut å reise igjen. Neste helg, 6.11 tar meg og Malte nemlig til Danmark. Skal møtes med nogle Teologi-veninner og siden være hos Mor og Far og shoppe julegaver med mine søsken. Skal være der frem til torsdagen, så 6 dager. Det blir kjekt. Så får Far og Gustav fredelige dager hjemme.

Så nå skal jeg bruke alle krefter på å kooooose meg i hele november!

Mye koselig dere skal gjøre. Nyyyyt tida.

Men det blir vel greit å begynne å jobbe igjen? Jeg skal ikke begynne før til våren, men jeg tenker mye på det allerede gruer meg litt, men jeg tror det blir greit

Du får kose deg masse med den siste mnd av permisjonstiden.
Synnes tiden går så fort tenk at Malte er snart 1 år.

Danmark hørest kjempe deilig ut det kunne jeg tenke meg også, vurder litt å dra ditt å titte på brudekjoler.
Når jeg var liten var vi alltid på Gøl i sommer ferien, noen ganger på høsten og påsken savner det.

Wow! Tiden flyyyyr[&:] Du må kose deg masse med alt det kjekke som ligger foran deg i siste "innspurt" av permisjonen[:)]

Tenk at Malte snart er ett år gammel!! Lille gullgutten [:)]

Skal si du kommer deg rundt Olive - så gøy!  Får håpe Gustav ikke blir skuffet når Trondheim viser seg å ikke være Kreta [:D] Danmarsktur høres også herlig ut - jeg hadde vært litt misunnelig, hadde det ikke vært for at min kjære mor endelig kommer på besøk for å se på siste tilskuddet til familien (og det forrige selvsagt!)

Det høres koselig ut med en hotellhelg synes jeg. Greit løsning det da!!

Og jeg skjønner at jobben ikke frister. Jeg starter to dager i uka etter jul, og kan ikke si jeg gleder meg på det nåværende tidspunkt.

Ha en fin hotell-og kor-helg!!

Back
Topp