Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
om vi lærer oss ukeshandling og å sjekke hva vi har i skap/fryser fra før av så tror jeg vi er langt på vei Kan jeg spørre hvor mye mindre du får i lønn i mnd på 80%? Jeg blir å ha ca 7000 mindre utbetalt i mnd80% her. Joda, det blir litt omstilling økonomisk - men tenker at hvis vi slutter å sløse så mye i hverdagen så kommer det til å gå fintom vi lærer oss ukeshandling og å sjekke hva vi har i skap/fryser fra før av så tror jeg vi er langt på vei
jeg tar alt av felles kvote da jeg har mer lyst å være hjemme og har bedre ordning på jobb(får betalt via arb.giver og feriepenger på alt av foreldrepenger bla.)

Ca 8500,- her. Men håper gapet blir litt mindre etter lønnsforhandlingeneKan jeg spørre hvor mye mindre du får i lønn i mnd på 80%? Jeg blir å ha ca 7000 mindre utbetalt i mnd![]()

Gapet vil vel bare bli større dersom du skal opp i lønnCa 8500,- her. Men håper gapet blir litt mindre etter lønnsforhandlingene![]()

Jaaa, det har du helt rett i!!Gapet vil vel bare bli større dersom du skal opp i lønn![]()
gravidhjerne her
men får mer utbetalt enn om dagens lønn består

Wow! Så heldig at dere har muligheten økonomisk til detInnom sjefen i går og ble enige om at jeg tar 80 % og ulønnet permisjon etter det så vi strekker det så jeg skal ikke begynne å jobbe igjen før 1 .Mars 2027, det blir 4 mnd ulønnet men det får bare gå
Har brukt ganske mye tid på å gruble på dette og det er sjelden det er ledige barnehageplasser her i området men nå kan jeg roe tankepresset føler jeg!
Måtte telle selv nå, her også er det 5 uker til permisjonsstart. Nå går tiden fort!Wow! Så heldig at dere har muligheten økonomisk til dethar enda ikke landet på permisjonen, og jobben maser og stresser. Skjønner jo det, er jo bare 5 uker til permisjonsstart
Veldig lite tid igjen nå begynner jeg å kjenne på. Alt for mye som ikke er klart enda her i husetMåtte telle selv nå, her også er det 5 uker til permisjonsstart. Nå går tiden fort!

Samme her! Har tatt det alt for med ro denne gangenVeldig lite tid igjen nå begynner jeg å kjenne på. Alt for mye som ikke er klart enda her i huset![]()

Er du alene? Permisjonen deres blir vel ikke ferdig før i 2027?Her har vi valgt 80% også tar jeg alt av felles. I tillegg blir jeg p ta 6 uker ferie etter det. Skal justere ned skattetrekket sånn at jeg ikke får alt for lite i forhold til nå. Så hvis lillegutt kommer til termin blir jeg hjemme til oktober og satser på bhg start 01.10. Kommer til å søke fra 01.08 for å være helt sikker på å få bhg plass![]()
Kan jeg spørre hvilken kommune du bor i som potensielt gir plass i bhg før barnet har fylt ett år? Og som i det hele tatt har kapasitet som du tør stole påHer har vi valgt 80% også tar jeg alt av felles. I tillegg blir jeg p ta 6 uker ferie etter det. Skal justere ned skattetrekket sånn at jeg ikke får alt for lite i forhold til nå. Så hvis lillegutt kommer til termin blir jeg hjemme til oktober og satser på bhg start 01.10. Kommer til å søke fra 01.08 for å være helt sikker på å få bhg plass![]()