Permisjons tid

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Da er det endelig 3uker igjen, og jeg er offisielt i permisjon (selv om jeg er sykemeldt ut april) Gleder meg til å bli ferdig nå, og gleder meg til å bli kjent med vår etterlengtede sønn ♥

Veldig merkelig følelse, for jeg føler at jeg "kjenner" han, og kjenner hans soverutiner, men jeg har ikke peiling på hvordan han ser ut eller hvordan han er som person :rolleyes:;)

Litt filosofisk på en mandags morgen:p

Grattis med permisjon! Ja, egentlig veldig rart det der. Jeg lurer veldig på åssen han i magen er - og om jeg vil "kjenne han igjen" på utsiden liksom, eller om det blir helt annerledes da. Har morkaka foran og den har dempa veldig mye av bevegelsene hele veien. Så lenge jeg jobba og var aktiv på dagtid kjente jeg igrunn veldig lite, men var jo trygg på at det var liv der. Nå når permisjonen har starta kjenner jeg så mye mer, kanskje fordi jeg har tid til å kjenne etter, og sitter mer i ro - og han har mer våkentid. Lurer veldig på hvordan han ser ut. Rart å ha noen så tett på seg (inni seg!) så lenge, og likevel være så nysgjerrig på hvem han er liksom :)

Gratulerer med permisjon og 3 uker igjen, er en herlig følelse :) Jeg koser meg hjemme og nyter bevegelsene i magen :) Merker også stor forskjell i forhold til bevegelser etter jeg tok perm, tror det ligger i at jeg har bedre tid å kjenne etter :) Blir veldig spennende å få de små i armene, husker det var stor forskjell når storesøster kom ut. Er jo et helt nytt menneske å bli kjent med, koooselig :)

Gratulerer med permisjon og bare 3 uker igjen :D kos deg og nytten siste tiden :)

Gratulerer med permisjon og kos deg:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Gratulerer med permisjon! Jeg har avspasert denne uken som er min siste på jobb slik at jeg er vel i permisjon selv også!:D Dette er mitt første barn og kjenner veldig på den undrende følelsen av "hvem er du?". Jeg føler ingen kjenner han så godt som meg, samtidig som at jeg ikke kjenner han i det hele tatt! Lurer veldig på om han blir lik seg selv slik han er i magen nå... En rolig liten gutt som han har vært gjennom hele svangerskapet. Masse lykke til i de siste ukene, snart er de små her, og for en herlighet det skal bli! <3

Gratulerer med permisjons start og 3 veke igjen! Gleder meg til eg begynner om 1 veke;-) nyt tiden og bevegelsene fra lillegutt:)

Back
Topp