Permisjons søknad til nav?!?!?!

lillegutt_2010

Betatt av forumet
Er det noen av dere som har tatt kopi av helsekort og fått
det godkjent, som bekreftelse på svangerskap??
Jeg ettersendte helsekortet i dag..

har ikke tatt kopi av helsekortet nei..
Men skrev ut søknad og sendte den inn sammen med terminbekreftelsen fikk godkjent søknaden med en gang, hadde t.o.m. sendt inn papirer om lønn i forbindelse med sykepenger(skrev dette på søknad om fødselspenger, de godtok det)

knallfornøyd

på helsekortet står det så mye jeg ikke vil at de lokale nav-ansatte skal lese, så jeg fikk en bekreftelse fra jordmor...

Få jordmor til å skrive en bekreftelse til deg. Det er fort gjort! :)

Enig med de som har fått bekreftelse fra jordmor.

Jeg fikk beskjed av legen min om å sende helsekortet ned sammen med papirene, men den tanken likte ikke jordmoren min. Hun skrev da en bekreftelse til meg :) 

Må ha bekreftelse fra jordmor eller lege, med stempel og underskrift:) Kopi av helsekort holder ikke:S

Man må sende med en bekreftelse fra lege eller jordmor og denne må være fra etter uke 26. Jeg fikk fastlegen min til å skrive et brev. Der står det bare en setning om at hun bekrefter at jeg er gravid med termin 22.08.12 etter UL. Sendte ikke med helsekort (det er visst frivillig og likevel ikke gyldig som terminbekreftelse tror jeg).

Jeg fikk også bekreftelse av legen. Det var visst ikke gyldig med kun kopi av ultralydterminen siden denne ble gjort i uke 20 (trenger bekreftelse etter uke 26). Bekreftelsen ettersendt jeg. Jeg ville ikke tatt kopi av helsekortet da det her finnes info som er privat. Lykke til med søknaden :-)

Back
Topp