Permisjonsøknaden levert :)

Lykkeliten Nr 3

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Takk og lov for elektronisk skjema.. Å forenkla.. Var så mye stress sist å på papir.. Grua meg lenge :p men dette var jo lett :p føler det var for lett.. Hva kan eg ha glemt :p hehe godt og ha gjort det hvertfall:) så nå kan eg slappe av og vente på termin :) mangler kun og vaske klær og ta frem baby utstyret :)

Heldige du!!! Jeg kan ikke søke elektronisk for jeg må søke direkte til arbeidsplassen, så må skrive et søknadsåret. Men synes egentlig det er bra da, for jeg vil få lønn direkte fra arbeidsplassen i hele permisjonstiden, og ikke fra Nav. :)

Så deilig å være ferdig :) jeg har fått bekreftelse fra jordmor på termin nå og skal en tur på jobb i morgen for å fikse det siste og avklare litt rundt søknad osv... Så må man vel bare gjennomføre det... Men må ta en telefon til NAV først da jeg også har et par spørsmål... Utsetter og utsetter...

Heldige du!!! Jeg kan ikke søke elektronisk for jeg må søke direkte til arbeidsplassen, så må skrive et søknadsåret. Men synes egentlig det er bra da, for jeg vil få lønn direkte fra arbeidsplassen i hele permisjonstiden, og ikke fra Nav. :)
Men må du ikke søke til nav selv om du får penger fra jobben din? Siden jobben din skal ha refusjon fra nav.

Er det noen papirbrev må sende inn eller ha digitalt fra arbeidsgiver når en sender inn skjemaet? Mener jeg måtte ha noe fra arbeidsgiver sist g bekreftelse fra lege på at e var gravid

Er det noen papirbrev må sende inn eller ha digitalt fra arbeidsgiver når en sender inn skjemaet? Mener jeg måtte ha noe fra arbeidsgiver sist g bekreftelse fra lege på at e var gravid

Ja, jobben din må sende et inntektsopplysningsskjema til nav i tillegg til din søknad m/terminbekreftelse fra legen :)

Heldige du! Satt å skulle fylle ut idag men blei litt oppgitt når jeg måtte begynne å fylle ut inntektsopplysningsskjema, skjønner ingenting av det :(

Heldige du! Satt å skulle fylle ut idag men blei litt oppgitt når jeg måtte begynne å fylle ut inntektsopplysningsskjema, skjønner ingenting av det :(
Arbeidsplassen din skal vel fylle ut inntektsopplysningsskjema?
Jeg er ansvarlig for det på jobben så sender for egen del først, så inntektsopplysningsskjema fra arbeidsplassen.
Lege på mandag så da skal jeg be om bekreftelse og sende inn elektronisk.
Skal også lønnes av jobben hele permisjonen (så går jeg ikke ned i lønn og opparbeider full ferie:))

Søker vell vanlig uansett? Trodde bare arbeidsgiver kryssa ut at du før lønn der fra i inntektsopplysningene? Eg søker ikkje om noe via jobben

Jeg jobber i NAV, og alle må søke på samme måte. Men mange arbeidsgivere som skal betale lønn til den som skal i permisjon tar imot søknaden m/terminbekreftelse(på papir) og sender den videre til NAV forvaltning med inntektsopplysningsskjema, slik at alt blir sendt samlet. :)
Anbefaler forresten alle som får beskjed av arbeidsgiver om at de skal ettersende inntektsopplysninger, om å ringe til NAV etter en ukes tid og høre om de dokumentene arbeidsgiver skal sende inn har kommet inn. Bare for å forsikre seg om at arbeidsgiver gjør sin del av jobben, og for å forhindre at søknaden blir liggende uten alle dokumentene på plass :)

Søker vell vanlig uansett? Trodde bare arbeidsgiver kryssa ut at du før lønn der fra i inntektsopplysningene? Eg søker ikkje om noe via jobben
Men må du ikke søke til nav selv om du får penger fra jobben din? Siden jobben din skal ha refusjon fra nav.
Nei, arbeidsgiver sender alle papirer og har all kontakt med Nav. Jeg søker kun til arbeidsgiver. :)

Arbeidsplassen din skal vel fylle ut inntektsopplysningsskjema?
Jeg er ansvarlig for det på jobben så sender for egen del først, så inntektsopplysningsskjema fra arbeidsplassen.
Lege på mandag så da skal jeg be om bekreftelse og sende inn elektronisk.
Skal også lønnes av jobben hele permisjonen (så går jeg ikke ned i lønn og opparbeider full ferie:))

Jo...det er vel kanskje sant det, var bare det at I søknaden stod det at jeg måtte legge ved inntektsopplysningsskjema, men når jeg kon til siden for vedlegg så skulle jeg visst ikke det likevel....stakkars gravid hjernen min blir jo helt tussete av det her :P
tenkte å ringe NAV i morgen uansett så får spørre de om hvilket skjema arbeidsgiver skal sende inn :)

Siden det er min 3, burde jeg kunne dette (spesielt siden vi endte opp med 35 skjema på nr 1, "fleksibelt uttak").

Men hva skal jeg levere nå? må inntektsopplysninger fra far være med nå?

Når jeg prøvde å sende inn fikk jeg beskjed om å sende inn bekreftelse på at ferien jeg skal ta ut i permisjonstiden er godkjent av arbeidsgiver?

Skall till jordmor imon tenke be henne om
En bekreftelse så søker eg nå till helgen.

Takk og lov for elektronisk skjema.. Å forenkla.. Var så mye stress sist å på papir.. Grua meg lenge :p men dette var jo lett :p føler det var for lett.. Hva kan eg ha glemt :p hehe godt og ha gjort det hvertfall:) så nå kan eg slappe av og vente på termin :) mangler kun og vaske klær og ta frem baby utstyret :)
Tenkte akkurat det samme;) dette var alt for enkelt, hva har jeg glemt eller gjort feil. He he venter spent på svar.

Jeg søkte i går, elektronisk! Synes det var veldig enkelt! Har gitt beskjed til arbeidsgiver, som selv går inn og sender inntektsopplysningene :) Bekreftelse på termin fikk jeg av jordmor og scannet/sendte det inn samtidig.

Når jeg prøvde å sende inn fikk jeg beskjed om å sende inn bekreftelse på at ferien jeg skal ta ut i permisjonstiden er godkjent av arbeidsgiver?
Det er vel kun hvis du skal ha ferie utover lovfestet ferie (21 dager)? Jeg måtte ha bekreftelse fra arb.giver på at jeg får ta ut restferie fra 2015 i forbindelse med permisjonen. Må søke på eget skjema i papirform, tungvint synes jeg når en søknad kan sendes elektronisk og en må sendes på papir:confused:

Back
Topp