Permisjonen er over...

9 mnd....ouch.....Neste svangerskap kan ihvertfall ikke bli verre da!! [;)]
Jeg slapp heldigvis å spy... var bare litt kvalm, men det bedra seg hvis jeg spiste annenhver time!! så det gjorde jeg!!!

Jeg prøvde å spise, men det kom bare opp igjen...blæh!! Men nå skal jeg bysselalle....Good night[:D]

Natta og sov godt!!

Min permisjon går ut i slutten av oktober, men skal søke om å få ukene til  pappen her...

Og jeg skal ikke jobbe så mye skal bare jobbe litt kveldsvakter innimellom, og da skal pappan hans ha han her hjemme, slik skal det være hvertfall til han er 2 år...

Og bestemor kommer innimellom og passer han også, så da kan jeg passe på å jobbe en del da hun er her[:)]

tenkte å søke om å få ukene til mannen min, men det er så mange kriterier som må oppfylles... er dritstrengt- og mannen min er kokk- så det her blir midt i julebordtida- og det sier seg selv at han ikke kan være hjemme i 5 uker da...men det er visst ikke godt nok, så det ser ut til at vi mister de ukene..[:'(]

æsj så kjedelig[:'(]  min samboer jobber ikke i fast stilling, så kan hende jeg få de ukene, han på trygdekontoret ssa jeg skulle ringe opp igjen når det nærmet seg... 

men vi gir oss ikke...skal prøve å få et skriv fra arb.giver der han forklarer situasjonen[:)] så krysser vi fingre og tær...

ORIGINAL: Miip

tenkte å søke om å få ukene til mannen min, men det er så mange kriterier som må oppfylles... er dritstrengt- og mannen min er kokk- så det her blir midt i julebordtida- og det sier seg selv at han ikke kan være hjemme i 5 uker da...men det er visst ikke godt nok, så det ser ut til at vi mister de ukene..[:'(]

hvorfor tar han ikke de 5 ukene nå, så forlenger dere bare permisjonen..
hvis du ikke har hatt ferie så kan du ta de sammtidig, så er dere hjemme alle sammen..

ORIGINAL: Miip

snart... Flere som må ut i jobb snart? Skal deres søte små i barnhage eller dagmamma? Synes det er utrolig tidlig å måtte sende dem fra seg....[:(]

jeg har begynnt å jobbe jeg... jeg jobber hver mandag, da er pappa'n hjemme. han deler opp sin permisjon slik at han har fri hver mandag.han har tidligere hatt 2 uker permisjon, så han mangler 3 uker..

1 november begynner Noah i barnehage. han har fått 100% plass, så den 6 november begynner jeg på jobb for fullt.. jeg tenkte først å ha dagmamma til han, men jeg fant ingen. så nå er jeg glad for at vi har fått barnehageplass..d skal ikke være så enkelt i disse dager...

Kunne tatt ut ferie- menda får vi ikke pæng- og det ¨å man ha gett... vi har et sånnt fint hus der ene veggen er pill råtten, så i tillegg til lite kronasjer, har vi måtte ta opp et lån til- for forsikringa dekker det ikke[8|] joda, kjekt med minus på konto`n...usj...ble visst litt klaging nå[:-]

vil gjerne ha 3, men sambo sier stopp ved to så da har jeg en til å glede meg til.. men tenk da jenter, vi som har sønner..... de skal i militæret de...... DET er horror å tenke på det.

Min permisjon er over 16 desember, vi kjøpte hus i går så jeg må bare komme meg i gang, men har ingen jobb, ble sparket i sommer. så.... har søkt på barnehage fra han er 1 år. pappan skal være hjemme fra desember til februar.

Min permisjon er vel over i desember en gang, men jeg skal søke om å få mannens uker. Han var student da jeg gikk gravid så det skal nok gå bra.

Julie blir 1 og et halvt når jeg begynner igjen,så jeg er heldig som får være hjemme en stund til.
Synes de er for tidlig når de ikke har fylt året enda.Men det er verre for mamma å gi slipp en for barna.
Lykke til[:D]

Har nå fått brev fra arb.giver der han forklarer at mannen min trengs på jobb i den tida permisjonen må tas ut, så vi sender søknad  til trygdekontoret i dag...Men det blir nok ei mager jul her i huset- for jeg får nok bare dagpenger i desember...[8|] godt vi har tatt mange bilder av jentungen..rammer er jo ikke så dyre, så gjett hva folk får i julegave av oss i år a??[:D][:D]

Back
Topp