Permisjonen er over...

Miip

Betatt av forumet
snart... Flere som må ut i jobb snart? Skal deres søte små i barnhage eller dagmamma? Synes det er utrolig tidlig å måtte sende dem fra seg....[:(]

Permisjonen min er over 3.mars den! så nyter de siste månedene....herregud å tida flyr ja! Er jo halvveis allerede....

Synes også de er litt små til å gå i barnehagen når de er 1 år..... Men jeg vil ha Thea i barnehage, for husker hvor mye gøy jeg selv hadde det!!

Har hatt permisjon siden første tulla ble født, jeg [;)]
Men nå mister jeg kontantstøtta for nikolai som nettopp har blitt 3 år...og da er det 6mnd til jeg får kontantstøtte for Talina. Noe som betyr at jeg MÅ i jobb igjen ellers går det ikke rundt her, dessverre[:(][&:][:o][&o]
...men jeg skal ikke jobbe mye da, og mens jeg er på jobb så er sambo hjemme med barna siden han jobber annenhver uke formiddag ettermiddag[:)]

På fredag var jeg å forlenga permisjonen min. Så nå skal jeg ha permisjon til neste skoleår starter[:)]

Vil også ha lengre permisjon!!! Snufs- vil ikke gå glipp av så mye av utviklinga hennes[:(] Lider nok litt av seperaasjonsangst også gett...[8|]

Jeg gikk jo så lenge på overtid også jeg (15 dgr) Så jeg svidde av 5 uker av permisjonen min FØR Eskil var født...
Er deilig å tenke på at jeg har lenge igjen, men det må nok spinkes og spares litt ja![8D] Blir ikke feit på kontantstøtte[:D]

Nei, det blir man i allefall ikke[:-] synes man kunne fått så man hadde klart seg når man velger å oppdra barna sine selv...

ORIGINAL: Miip

Vil også ha lengre permisjon!!! Snufs- vil ikke gå glipp av så mye av utviklinga hennes[:(] Lider nok litt av seperaasjonsangst også gett...[8|]

Den lider nok jeg av og ja....... [8|]

Godt vi er flere[:)] har blitt litt snørr og tårer ja...[:(] hmm- åssn skal det bli når de forlater redet??[:D]

Godt vi er flere[:)] har blitt litt snørr og tårer ja...[:(] hmm- åssn skal det bli når de forlater redet??[:D]

Tør ikke tenke på det en gang[&:][:D][:D]
Eller når det kommer en kjærste og mamma bare blir teit.....[:-]

Å herregud- ei jente i tenåra... håper for all del ho ikke blir som meg!!!! Da var foreldre no herk da!! Huff- enda godt at DET er lenge til i hvertfall[;)]

Å herregud- ei jente i tenåra... håper for all del ho ikke blir som meg!!!! Da var foreldre no herk da!! Huff- enda godt at DET er lenge til i hvertfall[;)]

Hehe[:D] slik tenker jeg også.
Vi får hele tiden ha små barn, så vi alltid har noen som er hjemme tror jeg[8D]

uff...vil ikke tenke på det.... kommer til å bli en slitsom mamma som bare ringer og kommer på besøk hele tiden!!! Thea kommer vel til å irritere seg grønn over mamma'n sin! [:D]

ORIGINAL: Lisee

Ja, hvis jeg skal gjøre som tipp-oldemora mi, så blir det sånn..ho starta når ho var 27, og fikk13 unger...tror ikke jeg skal prøve meg på den rek`en[:D]

Ja, hvis jeg skal gjøre som tipp-oldemora mi, så blir det sånn..ho starta når ho var 27, og fikk13 unger...tror ikke jeg skal prøve meg på den rek`en[:D]

Den står det respekt av!![:D]

Tror jeg på[:D] og alle levde opp- og det var ikke værst på den tida der!!

oi 13 unger....my oh my...... Bra jobba! Full av respekt for henne.
Tror ikke jeg skal prøve å komme i nærheten en gang.....

Nei- da får jeg heller satse på å passe andres barn[:)] Her skal vi ha 2 barn (men jeg har drømt at vi får 3...)

Ja 2 maks 3 barn her og!!

Max 3 ja [:)] Det er 10 mindre enn tippen det... satser på at neste svangerskap går greiere i hvertfall..spydde i 9 mnd sist[:-] men det var så absolutt verdt det!!!![:D]

Back
Topp