Permisjon

FrøkenM

Forumet er livet
Lurte litt på hvor lang permisjon dere som er i jobb skal ha?? Og hvor lang permisjon Far til barnet skal ha? Kan far ta permisjon samtidig med mor??

Vi skal ha 53 uker (som det har blitt nå) med 80%lønn. Pappaen skal ha 4 mnd av permisjonen, som han har hatt de to andre gangene.

Vi skal ha 53 uker med 80% + ekstra 7 uker siden det er tvillinger. Altså 60 uker med 80%. Samboeren min skal kun ha sine 5 uker, fordi han har helt ny jobb med å starte opp en helt ny avdeling i et firma.....

VI skal dele litt på permisjonen for jeg skal kanskje begynne å studere igjen.
Forrige gang tok jeg feire når mannen min hadde permisjon og da var vi en mnd i Spania!
Det var deilig!!!

Jeg skal ha 43 uker med 100% lønn. Har hørt av andre at de 1000-lappene i måneden du får mindre, faktisk hadde vært veldig gode å ha... Pappa'n skal vel ha 5 uker - og de er vel inne i de 43 ukene?!???? Tror jeg skal splitte permisjonen opp i 5 uker ferie i sommer - da forlenges permisjonen med 5 uker. Kanskje tar pappa'n permisjon da, i stedet for ferie. Vet ikke helt! [&:] er litt innviklet med hele permisjonsgreiene! Med ferie og feriepenger og opptjening av feriepengegrunnlag.... Ærk!! [:@]

Huff ja...det er kjempevanskelig....Litt innviklede regler..Men det høres ut som om dere skulle gjøre det på en veldig fornuftig måte..Vi har også tenkt sånn men så vet vi ikke om jeg har krav på ferie i permisjonstiden..Noen som vet????? [:)]

Vi skal ha 53 uker med 80% lønn. Sambo skal ha sine 5 uker, men vi skal sette av mer av permisjonen til han. Jeg ønsker at han tar ihvertfall 2 mnder, men vi må se hvordan det går med jobben hans. Syntes det er viktig at han får tid med barna og 5 uker er for lite.

Klem

Back
Topp