permisjon

Rakel

Glad i forumet
når må vi søke om barselpermisjon?
Noen som har søkt allerede?
Får en skjema på nav?

Jeg har ikke fortalt det på jobb ennå... starter opp etter ferien på mandag, så da må jeg nok si noe, magen begynner jo å synes ganske godt.. gruer meg litt til å si det.

Skjema får du hos nav. Du trenger ikke søke før ca 2 mnd i forveien [;)]

Jeg har ikke fortalt det på jobb ennå... starter opp etter ferien på mandag, så da må jeg nok si noe, magen begynner jo å synes ganske godt.. gruer meg litt til å si det.

Jeg starter på jobb i morgen og gruer meg også til å fortelle det. Må nok fortelle det nå, for det begynner jo å synes og skal mye bort til undersøkelser og sånt den neste uka. Egentlig hadde det vært greit at alle fikk vite det samtidig, gruer meg nesten mest for ryktene som kommer til å gå, og om kollegaer er usikkre og sånt... men det går nok bra [:)]. Skal egentlig bli godt når det er offentlig. Tør jo nesten ikke titte på babyting i butikker engang (i fare for å bli avslørt), selv jeg selvfølgelig kunne vært der og handlet gaver [:D].

Skjemaet ligger på Nav sine nettsider, det er bare å skrive det ut der. også må dere legge med et skjema dere får av sjefen som bekrefter arbeids og inntekts informasjon.

Jeg offetliggjorde graviditeten på Facebook jeg![;)] Da fikk så og si alle vite det samtidig. (Selvfølgelig visste jo familie, sjefen og nære venner det fra før da.)

Jeg fortalte det til gruppa jeg jobber i på jobb via en mail i uke 9, også lente jeg meg tilbake og lot de spre nyheten til resten av jobben [:D]

Og etter at foreldre og slekt var informert så annonserte jeg det på facebook.

Hos oss tror jeg vi får papirer fra personal også fikser de mye for oss :)

Back
Topp