• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Permisjon

Badeand*

Forumet er livet
Da har jeg fått datoen! 19. juli går jeg ut i permisjon! Godt å få datoen. Var og leverte søknaden på permisjon nå. Har dere gjort det enda?

Jeg har jo ikke noen permisjon å søke - men jeg får vel se å sende inn søknaden etter engangstønaden.
Jeg har sagt til alle mine kunder at jeg ikke jobber lengre enn 15 Juli, og at jeg ikke starter å jobbe igjen før 1 Oktober (kun om det er haste-oppdateringer...)
Og etter første Oktober tar jeg og kun videreføringer på de sider jeg allerede har i porteføljen - jeg tar ingen nye kunder. Men skulle virkelig ønske at jeg kunne ta helt 'fri'.

Rekner med at alt går i orden med permisjonen i morgen. Ikke bare bare å få permisjon fra kommunen gitt, et fullstappa ark som må fylles ut med alskens oppysninger. På min andre jobb er det ordnet, skikkelig godt å vite!

Jeg fikk hvertfall beskjed om å levere søknad senest begynnelsen av juni siden jeg har termin 9. august, og man må ta med bekreftelse på termin. Helsekortet er det mest vanlige ja

Back
Topp