Stemmer det! og er jo veldig glad for det, ellers hadde det jo blitt 100% jobb fra lille er litt over 7 måneder
Åh, så lurt! Da blir det jo sikkert sånn her også Har ikke sett på det enda vi, men har vel igjen litt tid før det må være i boks enda..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer det! og er jo veldig glad for det, ellers hadde det jo blitt 100% jobb fra lille er litt over 7 måneder
Åh, så lurt! Da blir det jo sikkert sånn her også Har ikke sett på det enda vi, men har vel igjen litt tid før det må være i boks enda..
Ah, så du er lærer også eller?
Ja er jo sånn sett veldig heldig med timingen, hadde termin blitt en måned før hadde jeg jo måttet jobbe fullt fra lille er 7-8 måneder en måneds tid..
Haster ikke nei, man kan jo ikke søke før tidligst uke 22, og fristen er ganske lenge til, jeg bare liker å ha planene klare.
Når vi fikk gutten vår var jeg student, og da var det ikke bare lett å finne ut hva vi skulle gjøre. Da endte jeg opp med å «avbryte» permisjonen min fra studiet ganske i siste liten, da vi oppdaget at far ikke ville få noen som helst permisjon hvis jeg tok permisjon, og at han fikk alle ukene (mødrekvote og felleskvoten også) hvis jeg fortsatte studiet og han søkte om hele permisjonen.