Er det noen som har begynt å planlegge permisjon? 80% eller 100%? Hvor mye skal bf ha og hvor mye skal du ha?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er jeg litt nysgjerrig på. Kan du forklare konseptet litt enkelt?Vi har sett litt på d som de kalla tids konto. Noen som har erfaringer med det?
Blir nok 80% lønn her, der jeg tar fellesperioden og far tar 10 uker. Mulig vi gjør det sånn at jeg begynner å jobbe litt mot slutten så han ikke er borte ti uker i strekk, men har et par dager på jobb pr uke.
I og med jeg nettopp er tilbake fra mammaperm har jeg ikke opparbeidet meg noe særlig feriepenger til neste år, så hvordan vi gjør det frem mot august 2018 må gudene vite! Jeg har hvertfall tre uker fra i år jeg kan flytte overdet er lenge fra mars/april til sommerferien!
Det er litt forskjellig. Du får vanlig med feriepenger hvis arbeidsplassen din betaler ut din lønn i permisjonen for så at nav betaler tilbake arbeidsgiveren din.Hei! Jeg er førstegangs så aner ikke så mye om dette. Men får vi ikke feriepenger pga vi er i perm??