Sniker fra august her! 26 fulgåtte uker betyr fra 27+0, så de behandler ikke søknaden deres før dere er 27+0 uker. Så disse andre damene har rett.Det er nettopp det jeg skriver i tråden her også: 26+1, altså 1 dag inn i uke 27.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra august her! 26 fulgåtte uker betyr fra 27+0, så de behandler ikke søknaden deres før dere er 27+0 uker. Så disse andre damene har rett.Det er nettopp det jeg skriver i tråden her også: 26+1, altså 1 dag inn i uke 27.
Sniker fra august her! 26 fulgåtte uker betyr fra 27+0, så de behandler ikke søknaden deres før dere er 27+0 uker. Så disse andre damene har rett.
Sniker fra august her! 26 fulgåtte uker betyr fra 27+0, så de behandler ikke søknaden deres før dere er 27+0 uker. Så disse andre damene har rett.
Bra at nav kan få litt ros også innimellom!Jeg søkte i uke 28. Må si jeg ble positivt overrasket over hvor fort det gikk. Fikk innvilget fire uke etter, og det var midt i fellesferien. Bor i Oslo. Alt var greit, og det var også utrolig greit å fylle ut søknad syntes jeg. Var forberedt på det byråkratihelvete men det var superlett. Så.. fikk nav litt ros gitt
Det er jo litt vel lang tid synes jeg. Kanskje jeg hadde flaks. Men det kommer nok snart!Bra at nav kan få litt ros også innimellom!
Jeg søkte for 8 uker siden og har enda ikke fått svar........